Як продавати на Amazon з України — вкрай актуальне питання для сучасних підприємців, адже це найбільший гіпермаркет у світі, чистий дохід якого склав понад 500 млрд доларів за 2022 рік. Маркетплейс використовують для ведення бізнесу приблизно 300 млн продавців у всьому світі, й українська торгівля не хоче залишатися осторонь. Платформа приваблює масштабом: тут можна продавати будь-які товари, від автозапчастин до вологих серветок. Amazon — найпопулярніший маркетплейс, адже тут підприємці легко знаходять платоспроможну аудиторію. Перевагою торгового майданчика є отримання прибутку у стабільній валюті — доларах США. Рекламний потенціал Amazon значно більший, ніж у вітчизняних онлайн-платформ на кшталт «Розетки».
Українські підприємці недавно започаткували бізнес на Amazon й отримують мало перевіреної інформації про торгівлю в гіпермаркеті. Вони активно цікавляться, що продавати, як відкрити справу, яким чином організувати логістику. Для успішного ведення бізнесу важливо знати методи продажу на Amazon. У статті розглядаємо переваги маркетплейсу, підготовку до роботи в ньому, найпопулярніші товари та особливості логістики.
Основна перевага майданчика для підприємців — можливість збільшити дохід у декілька разів. Наприклад, якщо організувати продажі в Україні й заробити на них 15 000 грн, то на Amazon, доклавши тих самих зусиль, можна отримати 5 000 доларів. Різниця відчутна. Торгівля на Amazon вигідна ще з кількох причин:
Однак перед тим як почати продавати на Amazon, необхідно знати тонкощі ведення справи.
Бізнесмену варто виконати три умови — зареєструвати компанію чи ФОП, мати продукт і створити власний бренд.
Є кілька варіантів реєстрації бізнесу:
створити компанію в США, відкривши банківський рахунок та акаунт, — в такому разі податок на прибуток належить сплачувати в Штатах;
зареєструватися у США, однак сплачувати податок на прибуток в Україні;
створити ФОП і платити українські податки.
Можна виробляти продукти, призначені для продажу, в Україні або в будь-якому куточку світу та везти до США. Оформлення власного бренду — необов’язковий крок, однак з ним простіше керувати бізнесом. Підприємець отримує ряд переваг: використання рекламних інструментів, захист прав, аналітику тощо.
Маркетплейс надає інструменти для реалізації продукції двох великих категорій — виробів щоденного вжитку й ексклюзивних моделей. Вітчизняні підприємці можуть продавати крафтові товари, виготовлені в Україні. Наприклад, можна пропонувати ляльок ручної роботи, сувеніри, різноманітний дріб’язок. Досвідчені бізнесмени радять початківцям стартувати з продажу саме таких товарів.
Українські підприємці цікавляться питаннями стосовно ведення справи на Amazon: як продавати, що пропонувати, чиїми послугами логістики скористатися. Відгуки свідчать, що надійним партнером є Meest ПОШТА. Логістичний оператор надає комплексні рішення — від побудови маршруту до доставки кінцевому клієнту.