Доставка посилок по Великій Британії виконується адресно до дверей, компанія Fedex.
Доставка посилок здійснюється в Шотландію, Уельс, Англію та Північну Ірландію.
Розрахунок вартості
Ліміт по вазі посилки |
0–2 кг | 2–5 кг | 5–10 кг | 10–15 кг | 15–20 кг | 20–25 кг | 25–30 кг |
Всі населені пункти (до 30 кг) | 1965 грн | 2250 грн | 2775 грн | 3620 грн | 4200 грн | 5090 грн | 5670 грн |
Доставка посилок по Великій Британії виконується адресно до дверей, компанія Fedex.
Доставка посилок здійснюється в Шотландію, Уельс, Англію та Північну Ірландію.
• Вивезення, тимчасове вивезення, у тому числі шляхом пересилання, культурних цінностей (картин, музичних інструментів, посуду та інших ужиткових предметів, виготовлених до 1950 року) за межі митної території України дозволяється за наявності свідоцтва на право вивезення.
• Видачу свідоцтв здійснює Державна служба контролю або уповноважений Державної служби контролю з певною територією обслуговування.
• У свідоцтві на право пересилання повинна бути вказана вартість, а також зазначено, що "Поданий предмет не є культурною цінністю і може бути пересланий у міжнародному поштовому відправленні".
• Свідоцтво дійсне упродовж 6 місяців від дати його видачі.
• Аудіо, відеопродукція може пересилатись тільки ліцензійна з голограмами та із свідоцтвом про здійснення аудіо, відеоконтролю.
• Якщо відправник пересилає багато речей одного найменування – книги, сувеніри, новий одяг або взуття у великій кількості – бажано, щоб він подав накладну, де були б вказані кількість предметів та їх вартість. Потрібно також вказувати, які книжки пересилаються – дитячі, художні, підручники, технічна література, історична література.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!
• Міжнародні поштові відправлення, під час переміщення через митний кордон України, пред’являються операторами для митного контролю.
• Митні органи мають право вилучати в установленому законодавством України порядку предмети, заборонені законом до пересилання у міжнародних поштових відправленнях або відправлені з порушенням митного законодавства України.
• Оператори не відповідають за ненадання чи неналежне надання послуг поштового зв’язку внаслідок прийняття митними органами рішень щодо поштових відправлень під час здійснення митного контролю.
Просимо не відправляти посилки комерційного характеру (будуть повернуті назад відправнику).
Наприклад: дрібні партії однорідного товару. Також, просимо звертати увагу на перелік заборонених до перевезення товарів.
З переліком товарів, заборонених до пересилання в міжнародних поштових посилках, можна ознайомитися за посиланням.
З вимогами до пакування, можна ознайомитися за посиланням.
У випадку, якщо Ваша посилка не відстежується на сайті Meest Пошта (https://meestposhta.com.ua/parcel-track) Ви можете звернутись на гарячу лінію компанії для отримання інформації (місцезнаходження посилки, причини її затримання на одному з етапів пересилання, тощо).
У разі відсутності актуальної інформації щодо місця знаходження посилки впродовж 3-х тижнів після відправлення з України, Вам рекомендується звернутись у відділ рекламацій СП "Росан", написавши листа на електронну адресу [email protected].
• Втрата посилки ˗ заява про розшук посилки подається не раніше 22 днів та не пізніше 6-ти місяців від дати приймання до пересилання.
• Пошкодження чи нестача вкладення ˗ заява подається по факту отримання посилки з порушенням.
• Необґрунтоване повернення ˗ коли посилка повернулась без зазначеної причини повернення на упаковці (для цього використовуються клейкі ярлики, де вказано конкретну причину повернення), або ж заявник стверджує, що зазначена причина є безпідставною (наприклад, відправник вказав коректну адресу, а на ярлику вказано «некоректна адреса отримувача»).
• копію митної декларації CN23, котру Ви отримали на відділенні при відправці посилки;
• копію чека про сплату послуг за пересилання (згідно з п.107 постанови № 270 про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку).
• фото упаковки посилки із чітким зображенням ярлика, на якому зазначено причину повернення;
• фото пошкодженої упаковки та вкладення;
• фото усіх присутніх на посилці етикеток/декларацій/лейб;
• повний поіменний опис вкладення, перелік відсутнього вкладення;
• акт про виявлені порушення, складений під час отримання посилки;
• за наявності, фото нерозкритої посилки на вазі.
УВАГА!!!
У випадку відсутності фактів доручення посилки з порушеннями, скарги не розглядаються. У випадку неналежного упакування посилки відправником, що призвело до пошкодження вкладення під час транспортування, відправнику може бути відмовлено у відшкодуванні.
Рекламації розглядаються і вирішуються у термін 10 робочих днів, окрім тих, які потребують додаткової перевірки у зв’язку з необхідністю залучення поштових операторів країн-партнерів. У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу рекламація може розглядатися протягом 2 місяців від дня подання початкової рекламації чи протягом 30 днів від цієї дати, якщо рекламація була передана з використанням електронного засобу. За зверненням на розшук міжнародного поштового відправлення початкову відповідь надають упродовж 30 днів, кінцеву – протягом 2 місяців. Терміни розгляду рекламацій регламентуються законодавством України та Актами Всесвітнього поштового союзу.