Введіть, будь ласка, номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.
Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:
Введіть, будь ласка, номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.
Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:
Ознайомитися з інструкцією відправлення посилки можна за посиланням нижче:Перейти
Ознайомитися з інструкцією отримання посилки можна за посиланням нижче:Перейти
Ознайомитись з актуальними тарифами ви можете за посиланням нижче:Перейти
Оплатити посилку, Ви можете як готівкою, так і онлайн. Будь ласка, ознайомтеся з більш детальною інформацією та інструкціями тут.
За допомогою додатку Meest ПОШТА, Ви можете:
Завантажити додаток можна тут:
Знайти найближче відділення Meest ПОШТА Ви можете за допомогою мапи відділень.Мапа відділень
Виберіть найзручніший для Вас сервіс від компанії Meest ПОШТА для отримання посилок:Перейти
Переглянути перелік заборонених до пересилання товарів можна перейшовши за цим посиланням.
У випадку втрати посилки сума компенсації відповідає оголошеній цінності посилки.
У випадку втрати частини посилки (однієї з кількох коробок) сума відшкодування розраховується пропорційно оголошеній вартості і загальній кількості коробок.
У випадку пошкодження посилки сума відшкодування розраховується наступним чином.
У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, необхідно скласти акт з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо, зробити фото.
У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження упакування і нестачу вкладення, необхідно скласти акт з описом характеру пошкодження коробки, переліком наявного вмісту коробки, переліком товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), в акті необхідно вказати фактичну вагу відправлення при отриманні.
У всіх випадках, коли відправлення пошкоджене, втрачене або отримане із доступом до вкладення, з претензією можна звернутись:
Оформити претензію (рекламацію), Ви можете тут.
Спочатку потрібно зробити ретельні заміри довжини, ширини та висоти посилки з точністю до одного сантиметра. В більшості країн використовується метрична система вимірювання, тому параметри посилки фіксуються у сантиметрах/метрах. Результат обчислення об'ємної ваги, згідно з ваговими одиницями системи, записується у кілограмах. У країнах, де застосовується імперська система вимірювання, значення будуть зазначені в дюймах і фунтах відповідно.
Формула розрахунку об'ємної ваги (кг): (довжина (см) * ширина (см) * висота (см))/4000.
Можна також використати наступну формулу об'ємної ваги (кг): (довжина (м) * ширина (м) * висота (м)) * 250.
Приклади розрахунку об'ємної ваги
Варіант 1. Припустимо, що ми маємо звичайну посилку з довжиною коробки в 30 см, шириною — 20 см та висотою — 15 см.
Об'ємна вага (кг) = (30 см * 20 см * 15 см)/4000 = 9000 см3/4000 = 2,25 кг
або
Об'ємна вага (кг) = (0,3 м * 0,2 м * 0,15 м) * 250 = 0,009 м3 * 250 = 2,25 кг
Варіант 2. Припустимо, що ми маємо габаритну посилку з такими параметрами: довжина — 1,65 м, ширина — 0,95 м, висота — 1,05 м.
Об'ємна вага (кг) = (165 см * 95 см * 105 см)/4000 = 411,47 кг
або
Об'ємна вага (кг) = (1,65 м * 0,95 м * 1,05 м) * 250 = 411,47 кг
При розрахунку необхідно округлити отримане значення до двох знаків після коми.
Якщо фактична вага посилки менша за об'ємну, то для розрахунку вартості доставлення використовується саме остання. Це пов'язано з тим, що велика посилка займає більше місця в транспортному засобі, ніж невеличка посилка з ідентичною фактичною вагою. Наприклад, за пакунок, який важить 5 кг, але має об'ємну вагу 10 кг доведеться сплатити за тарифом, як за посилку, яка важить 10 кг.
Більше інформації про об'ємну вагу тут.
З детальнішою інформацією щодо приймання міжнародних поштових відправлень ви можете ознайомитись за цим посиланням.
• Вивезення, тимчасове вивезення, у тому числі шляхом пересилання, культурних цінностей (картин, музичних інструментів, посуду та інших ужиткових предметів, виготовлених до 1950 року) за межі митної території України дозволяється за наявності свідоцтва на право вивезення.
• Видачу свідоцтв здійснює Державна служба контролю або уповноважений Державної служби контролю з певною територією обслуговування.
• У свідоцтві на право пересилання повинна бути вказана вартість, а також зазначено, що "Поданий предмет не є культурною цінністю і може бути пересланий у міжнародному поштовому відправленні".
• Свідоцтво дійсне упродовж 6 місяців від дати його видачі.
• Аудіо, відеопродукція може пересилатись тільки ліцензійна з голограмами та із свідоцтвом про здійснення аудіо, відеоконтролю.
• Якщо відправник пересилає багато речей одного найменування – книги, сувеніри, новий одяг або взуття у великій кількості – бажано, щоб він подав накладну, де були б вказані кількість предметів та їх вартість. Потрібно також вказувати, які книжки пересилаються – дитячі, художні, підручники, технічна література, історична література.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!
• Міжнародні поштові відправлення, під час переміщення через митний кордон України, пред’являються операторами для митного контролю.
• Митні органи мають право вилучати в установленому законодавством України порядку предмети, заборонені законом до пересилання у міжнародних поштових відправленнях або відправлені з порушенням митного законодавства України.
• Оператори не відповідають за ненадання чи неналежне надання послуг поштового зв’язку внаслідок прийняття митними органами рішень щодо поштових відправлень під час здійснення митного контролю.
У роздрукованому стікері міститься наступна інформація: CV000000001UA
Адреса відправника: | Адреса одержувача: |
Коваленко Олена вул. Коновальця буд. 10 кв. 14 м. Львів 790044 Україна, Ukraine |
Korol Roman 3141 Brook St. w Toronto, Ontario M9B 2X3 Canada, Канада tel: (416) 896-42-53 |
• Адреса, за якою пересилаються міжнародні поштові відправлення: розміщується внизу праворуч у поздовжньому напрямку.
• Адреса відправника: розміщується вгорі ліворуч з лицьового боку поштового відправлення.
• Адреса повинна бути вичерпною і повністю виключати необхідність в уточненні даних під час пересилання поштового відправлення.
• В адресі не повинно бути скорочених найменувань чи будь-яких знаків, що не стосуються адреси.
• Доставка міжнародних посилок у Канаду здійснюється до центрального офісу в Канаді (Meest Canada Inc. за адресою: 97 Six Point Rd, Toronto) або ж до дверей отримувача. Доставка міжнародних посилок в США здійснюється до дверей отримувача.
• Терміни доставки можуть бути збільшені у разі передачі посилки на огляд митниці країни призначення.
• У випадку, коли доставка посилки не була здійснена через надання відправником некоректних даних отримувача.
• У випадку, коли відправник подав запит на повернення посилки, котра вже була відправлена закордон.
• У випадку, коли отримувач відмовився від розмитнення посилки або протягом регламентованого терміну не отримав посилку.
• у полі "ВІДПРАВНИК (From)" – найменування (прізвище, ім’я) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири, область, поштовий індекс, місто (село), країна, телефон) реального відправника;
• у полі "ОТРИМУВАЧ (To)" – найменування (прізвище, ім’я адресата (одержувача) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири; поштовий індекс, найменування населеного пункту, область, країна призначення, номер телефону) реального отримувача; ВАЖЛИВО! Адреса, за якою пересилається поштову посилку (Адреса одержувача зазначається мовою країни призначення).
• у полі "ОПИС РЕЧЕЙ" – докладний опис кожного предмета, що знаходиться у посилці (наприклад: чоловічі сорочки з бавовни, телевізор LG вживаний, телефон Samsung вживаний, косметика AVON, комп’ютер Asus відновлений, обої паперові, посуд кухонний, рушники для ванни, сумка жіноча, тощо) (його кількість (одиниця виміру що використовується). Узагальнювати предмети (запасні деталі, продукти харчування, одяг (вживаний одяг), комплектуючі, аксесуари, зразки, особисті речі, предмети домашнього користування, комп’ютерні запчастини, побутова техніка, електроніка, тощо) при запису в митній декларації ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
• у полі "ВАГА" – зазначте вагу брутто (кг) посилки з упаковкою при його зважуванні у момент подання;
• у полі "ВАРТІСТЬ" – зазначте кожну окрему позицію: вага та вартість, у валюті країни призначення;
• у полі "КАТЕГОРІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ" – зазначте категорію посилки (подарунок, документ, інше, тощо) шляхом поставлення відмітки;
• у полі "ДЛЯ ВІДПРАВНИКА" – кожна митна декларація підписується особою, що являється відправником даного МПВ. Наявність підпису відправника є обов’язкова. Не допускається наявність одного і того ж самого підпису від різних відправників. Поряд з підписом відправника ставиться дата заповнення митної декларації.
Приклад декларації:
У випадку, якщо Ваша посилка не відстежується на сайті Meest Пошта (https://meestposhta.com.ua/parcel-track) Ви можете звернутись на гарячу лінію компанії для отримання інформації (місцезнаходження посилки, причини її затримання на одному з етапів пересилання, тощо).
У разі відсутності актуальної інформації щодо місця знаходження посилки впродовж 3-х тижнів після відправлення з України, Вам рекомендується звернутись у відділ рекламацій СП "Росан", написавши листа на електронну адресу [email protected].
• Втрата посилки ˗ заява про розшук посилки подається не раніше 22 днів та не пізніше 6-ти місяців від дати приймання до пересилання.
• Пошкодження чи нестача вкладення ˗ заява подається по факту отримання посилки з порушенням.
• Необґрунтоване повернення ˗ коли посилка повернулась без зазначеної причини повернення на упаковці (для цього використовуються клейкі ярлики, де вказано конкретну причину повернення), або ж заявник стверджує, що зазначена причина є безпідставною (наприклад, відправник вказав коректну адресу, а на ярлику вказано «некоректна адреса отримувача»).
• копію митної декларації CN23, котру Ви отримали на відділенні при відправці посилки;
• копію чека про сплату послуг за пересилання (згідно з п.107 постанови № 270 про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку).
• фото упаковки посилки із чітким зображенням ярлика, на якому зазначено причину повернення;
• фото пошкодженої упаковки та вкладення;
• фото усіх присутніх на посилці етикеток/декларацій/лейб;
• повний поіменний опис вкладення, перелік відсутнього вкладення;
• акт про виявлені порушення, складений під час отримання посилки;
• за наявності, фото нерозкритої посилки на вазі.
УВАГА!!!
У випадку відсутності фактів доручення посилки з порушеннями, скарги не розглядаються. У випадку неналежного упакування посилки відправником, що призвело до пошкодження вкладення під час транспортування, відправнику може бути відмовлено у відшкодуванні.
У випадку виявлення в міжнародній посилці забороненого до пересилання вкладення – посилку може бути повернуто (частково повернуто) Відправнику і в такому випадку послуга надсилання міжнародного відправлення вважається ненаданою. Вартість такого повернення посилки/часткового повернення посилки по Україні оплачує Відправник за тарифами Meest Пошта.
Рекламації розглядаються і вирішуються у термін 10 робочих днів, окрім тих, які потребують додаткової перевірки у зв’язку з необхідністю залучення поштових операторів країн-партнерів. У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу рекламація може розглядатися протягом 2 місяців від дня подання початкової рекламації чи протягом 30 днів від цієї дати, якщо рекламація була передана з використанням електронного засобу. За зверненням на розшук міжнародного поштового відправлення початкову відповідь надають упродовж 30 днів, кінцеву – протягом 2 місяців. Терміни розгляду рекламацій регламентуються законодавством України та Актами Всесвітнього поштового союзу.
З правилами отримання міжнародних посилок у країнах Європи можна ознайомитись за посиланням.
Переглянути основну інформацію щодо пакування міжнародних поштових посилок, Ви можете за посиланням.