Питання та відповіді

Як відстежити посилку? Arrow

Введіть, будь ласка, номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.

Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:

Адреси та графік роботи відділень Arrow

Знайти найближче відділення Meest Ви можете за допомогою мапи відділень. З графіком роботи потрібного відділеня Ви можете ознайомитися тут.

Як оплатити посилку? Arrow

Оплатити посилку, Ви можете як готівкою, так і онлайн. Будь ласка, ознайомтеся з більш детальною інформацією та інструкціями тут.

Які можливості нашого мобільного додатку? Arrow

За допомогою додатку Meest ПОШТА, Ви можете:

  • Відслідковувати рух посилки
  • Виконувати переадресацію посилки (в межах одного населеного пункту, або в межах країни)
  • Змінювати бажану дату доставки та планувати дату
  • Створювати декларації
  • Оплачувати посилку
  • Отримувати посилку у поштоматі
  • Викликати кур’єра

Завантажити додаток можна тут:

Перелік заборонених до пересилання предметів Arrow

Переглянути перелік заборонених до пересилання товарів можна перейшовши за цим посиланням.

Що робити, якщо посилка пошкоджена, втрачена або отримана із доступом до вкладення Arrow

У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, необхідно скласти акт з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо, зробити фото.

У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження упакування і нестачу вкладення, необхідно скласти акт з описом характеру пошкодження коробки, переліком наявного вмісту коробки, переліком товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), в акті необхідно вказати фактичну вагу відправлення при отриманні.

У всіх випадках, коли відправлення пошкоджене, втрачене або отримане із доступом до вкладення, з претензією можна звернутись:

  • за посиланням на сайті, в темі відгуку необхідно обрати «рекламація», в полі «повідомлення» викласти суть проблеми, вказати суму нанесених збитків. До звернення необхідно прикласти акт і фото за наявності;
  • оформити бланк претензії, скан- або фотокопію претензії необхідно направити на електронну адресу відділу рекламацій [email protected], до претензії необхідно прикласти акт і фото за наявності.
Як розраховуються суми компенсації Arrow

У випадку втрати посилки сума компенсації відповідає оголошеній цінності посилки.

У випадку втрати частини посилки (однієї з кількох коробок) сума відшкодування розраховується пропорційно оголошеній вартості і загальній кількості коробок.

У випадку пошкодження посилки сума відшкодування розраховується наступним чином.

  • Якщо пошкодження не значні і не впливають на працездатність виробу (подряпини, сколи, вм’ятини) сума відшкодування визначається в межах 10% - 20% оголошеної цінності товару.
  • Якщо пошкодження значні (сколи, вм’ятини), або товар потребує ремонту, сума відшкодування визначається в межах 30% - 40% оголошеної цінності товару, в залежності від ступеню пошкодження і вартості ремонту.
  • Якщо пошкодження значні, такі, що унеможливлюють подальше використання, ремонт чи реалізацію з уцінкою, сума відшкодування дорівнює оголошеній цінності відправлення чи його частини.
Оформлення претензії (рекламації) Arrow

Оформити претензію (рекламацію), Ви можете тут.

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

НАПРЯМКИ МІЖНАРОДНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ ЗА КОРДОН Arrow

Meest Пошта здійснює міжнародну доставку посилок у наступні країни:

Австралія, Австрія, Азербайджан, Албанія, Аргентина, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Бразилія, Велика Британія, Вірменія, Гонконг, Греція (континентальна), Грузія, Данія (континентальна), Естонія, Ефіопія, Єгипет, Ізраїль, Індія, Індонезія, Ірландія, Іспанія (континентальна), Італія, Казахстан, Канада, Катар, Кенія, Киргизстан, Китай, Кіпр, Колумбія, Коста-Рика, Кувейт, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Мексика, Молдова, Нігерія, Нідерланди, Німеччина, Нова Зеландія, Норвегія, ОАЕ, ПАР, Пакистан, Перу, Польща, Португалія (континентальна), Румунія, Саудівська Аравія, Сербія, Сінгапур, Словаччина, Словенія, США, Танзанія, Угорщина, Узбекистан, Фінляндія, Франція (континентальна), Хорватія (континентальна), Чехія, Чилі, Чорногорія, Швейцарія, Швеція, Шрі-Ланка, Південна Корея, Японія.

ПРИЙМАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПОШТОВИХ ВІДПРАВЛЕНЬ Arrow

З детальнішою інформацією щодо приймання міжнародних поштових відправлень ви можете ознайомитись за цим посиланням.

ВИМОГИ ЩОДО ПЕРЕСИЛАННЯ КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ Arrow

• Вивезення, тимчасове вивезення, у тому числі шляхом пересилання, культурних цінностей (картин, музичних інструментів, посуду та інших ужиткових предметів, виготовлених до 1950 року) за межі митної території України дозволяється за наявності свідоцтва на право вивезення.

• Видачу свідоцтв здійснює Державна служба контролю або уповноважений Державної служби контролю з певною територією обслуговування.

• У свідоцтві на право пересилання повинна бути вказана вартість, а також зазначено, що "Поданий предмет не є культурною цінністю і може бути пересланий у міжнародному поштовому відправленні".

• Свідоцтво дійсне упродовж 6 місяців від дати його видачі.

• Аудіо, відеопродукція може пересилатись тільки ліцензійна з голограмами та із свідоцтвом про здійснення аудіо, відеоконтролю.

• Якщо відправник пересилає багато речей одного найменування – книги, сувеніри, новий одяг або взуття у великій кількості – бажано, щоб він подав накладну, де були б вказані кількість предметів та їх вартість. Потрібно також вказувати, які книжки пересилаються – дитячі, художні, підручники, технічна література, історична література.

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

• Міжнародні поштові відправлення, під час переміщення через митний кордон України, пред’являються операторами для митного контролю.

• Митні органи мають право вилучати в установленому законодавством України порядку предмети, заборонені законом до пересилання у міжнародних поштових відправленнях або відправлені з порушенням митного законодавства України.

• Оператори не відповідають за ненадання чи неналежне надання послуг поштового зв’язку внаслідок прийняття митними органами рішень щодо поштових відправлень під час здійснення митного контролю.

ПОРЯДОК АДРЕСУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПОСИЛОК Arrow

У роздрукованому стікері міститься наступна інформація: CV000000001UA

 

Адреса відправника: Адреса одержувача:
Коваленко Олена
вул. Коновальця буд. 10 кв. 14
м. Львів
790044
Україна, Ukraine
Korol Roman
3141 Brook St. w
Toronto, Ontario
M9B 2X3
Canada, Канада
tel: (416) 896-42-53

 

• Адреса, за якою пересилаються міжнародні поштові відправлення: розміщується внизу праворуч у поздовжньому напрямку.

• Адреса відправника: розміщується вгорі ліворуч з лицьового боку поштового відправлення.

• Адреса повинна бути вичерпною і повністю виключати необхідність в уточненні даних під час пересилання поштового відправлення.

• В адресі не повинно бути скорочених найменувань чи будь-яких знаків, що не стосуються адреси.

ПОРЯДОК ДОСТАВКИ ТА ВРУЧЕННЯ ПОСИЛОК Arrow

• Доставка міжнародних посилок у Канаду та США здійснюється до центрального офісу в Канаді (м. Торонто, провінція Онтаріо), в США – м. Порт-Редінг, штат Нью-Джерсі або ж до дверей отримувача.

• Терміни доставки можуть бути збільшені у разі передачі посилки на огляд митниці країни призначення.

Посилка може бути повернута відправнику і вартість такого повернення буде дорівнювати вартості відправки:

• У випадку, коли доставка посилки не була здійснена через надання відправником некоректних даних отримувача.

• У випадку, коли відправник подав запит на повернення посилки, котра вже була відправлена закордон.

• У випадку, коли отримувач відмовився від розмитнення посилки або протягом регламентованого терміну не отримав посилку.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СУПРОВОДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ Arrow
На кожну посилку заповнюється митна декларація CN23. У митній декларації CN23 необхідно вказати:

 у полі "ВІДПРАВНИК (From)" – найменування (прізвище, ім’я) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири, область, поштовий індекс, місто (село), країна, телефон) реального відправника;

 у полі "ОТРИМУВАЧ (To)" – найменування (прізвище, ім’я адресата (одержувача) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири; поштовий індекс, найменування населеного пункту, область, країна призначення, номер телефону) реального отримувача; ВАЖЛИВО! Адреса, за якою пересилається поштову посилку (Адреса одержувача зазначається мовою країни призначення).

 у полі "ОПИС РЕЧЕЙ" – докладний опис кожного предмета, що знаходиться у посилці (наприклад: чоловічі сорочки з бавовни, телевізор LG вживаний, телефон Samsung вживаний, косметика AVON, комп’ютер Asus відновлений, обої паперові, посуд кухонний, рушники для ванни, сумка жіноча, тощо) (його кількість (одиниця виміру що використовується). Узагальнювати предмети (запасні деталі, продукти харчування, одяг (вживаний одяг), комплектуючі, аксесуари, зразки, особисті речі, предмети домашнього користування, комп’ютерні запчастини, побутова техніка, електроніка, тощо) при запису в митній декларації ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

 у полі "ВАГА" – зазначте вагу брутто (кг) посилки з упаковкою при його зважуванні у момент подання;

 у полі "ВАРТІСТЬ" – зазначте кожну окрему позицію: вага та вартість, у валюті країни призначення;

 у полі "КАТЕГОРІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ" – зазначте категорію посилки (подарунок, документ, інше, тощо) шляхом поставлення відмітки;

 у полі "ДЛЯ ВІДПРАВНИКА" – кожна митна декларація підписується особою, що являється відправником даного МПВ. Наявність підпису відправника є обов’язкова. Не допускається наявність одного і того ж самого підпису від різних відправників. Поряд з підписом відправника ставиться дата заповнення митної декларації.

 Приклад декларації:

Meestposhta - Rosan declaration

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦІЙ Arrow

У випадку, якщо Ваша посилка не відстежується на сайті Meest Пошта (https://meestposhta.com.ua/parcel-track) Ви можете звернутись на гарячу лінію компанії для отримання інформації (місцезнаходження посилки, причини її затримання на одному з етапів пересилання, тощо).

У разі відсутності актуальної інформації щодо місця знаходження посилки впродовж 3-х тижнів після відправлення з України, Вам рекомендується звернутись у відділ рекламацій СП "Росан", написавши листа на електронну адресу [email protected].

Відділ рекламацій опрацює Ваші звернення з питань:

• Втрата посилки ˗ заява про розшук посилки подається не раніше 22 днів та не пізніше 6-ти місяців від дати приймання до пересилання.

• Пошкодження чи нестача вкладення ˗ заява подається по факту отримання посилки з порушенням.

• Необґрунтоване повернення ˗ коли посилка повернулась без зазначеної причини повернення на упаковці (для цього використовуються клейкі ярлики, де вказано конкретну причину повернення), або ж заявник стверджує, що зазначена причина є безпідставною (наприклад, відправник вказав коректну адресу, а на ярлику вказано «некоректна адреса отримувача»).

 

До рекламації потрібно долучити:

• копію митної декларації CN23, котру Ви отримали на відділенні при відправці посилки;

• копію чека про сплату послуг за пересилання (згідно з п.107 постанови № 270 про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку).

 

У залежності від причини до рекламації додатково додається:

• фото упаковки посилки із чітким зображенням ярлика, на якому зазначено причину повернення;

• фото пошкодженої упаковки та вкладення; 

• фото усіх присутніх на посилці етикеток/декларацій/лейб;

• повний поіменний опис вкладення, перелік відсутнього вкладення;

• акт про виявлені порушення, складений під час отримання посилки;

• за наявності, фото нерозкритої посилки на вазі.

УВАГА!!!

У випадку відсутності фактів доручення посилки з порушеннями, скарги не розглядаються. У випадку неналежного упакування посилки відправником, що призвело до пошкодження вкладення під час транспортування, відправнику може бути відмовлено у відшкодуванні.

Рекламації розглядаються і вирішуються у термін 10 робочих днів, окрім тих, які потребують додаткової перевірки у зв’язку з необхідністю залучення поштових операторів країн-партнерів. У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу рекламація може розглядатися протягом 2 місяців від дня подання початкової рекламації чи протягом 30 днів від цієї дати, якщо рекламація була передана з використанням електронного засобу. За зверненням на розшук міжнародного поштового відправлення початкову відповідь надають упродовж 30 днів, кінцеву – протягом 2 місяців. Терміни розгляду рекламацій регламентуються законодавством України та Актами Всесвітнього поштового союзу.

Вимоги до пакування міжнародних поштових посилок Arrow

Переглянути основну інформацію щодо пакування міжнародних поштових посилок, Ви можете за посиланням.

>

Оплата онлайн