БЕЗКОШТОВНА OLX ДОСТАВКА З MEEST ПОШТА

Детальніше

Оформити претензію (рекламацію)

Правила розміщення рекламації

ПІДСТАВИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦІЇ Arrow
  • Пошкодження посилки

  • Повна або часткова втрата посилки

  • При отриманні виявлено сліди доступу до вмісту посилки

  • Невідповідність вмісту посилки або його нестача

  • Неякісний сервіс/протермінування

СПОСОБИ ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦІЇ Arrow

Для фізичних осіб

  • Форма на сайті (форма розташована під цим текстом)

  • Форма в мобільному додатку Meest ПОШТА (meest.biz.app)

Для юридичних осіб

ПРАВИЛА ЗАПОВНЕННЯ ФОРМИ ТА ДОДАТКИ ДО НЕЇ Arrow

Для фізичних осіб

  • Необхідно заповнити поля онлайн-форми достовірними даними

  • До онлайн-форми існує можливість долучити фото/скан-копію Акту

  • Акт складається в присутності працівника компанії Meest ПОШТА, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо. Та у випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження пакування і нестачу вкладення, при цьому необхідно зробити опис характеру пошкодження коробки, перелік наявного вмісту коробки, перелік товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), вказати фактичну вагу відправлення при отриманні

  • До форми також необхідно додати фото пошкоджень (за наявності)

Для юридичних осіб

  • Оформити бланк претензії

  • Додати до листа-претензії Акт, фото пошкоджень (за наявності) та документи, які підтверджують реальні збитки (накладна на весь відправлений товар, бухгалтерська довідка, товарний чек, акт оцінки незалежного експерта про характер/ступінь і вартість пошкодження).

  • Зробити скан-копію або фотокопію заповненого бланку-претензії

  • Направити лист-претензію на електронну адресу: [email protected]

  • Акт складається в присутності працівника компанії Meest ПОШТА, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо. Та у випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження пакування і нестачу вкладення, при цьому необхідно зробити опис характеру пошкодження коробки, перелік наявного вмісту коробки, перелік товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), вказати фактичну вагу відправлення при отриманні

ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ РЕКЛАМАЦІЇ Arrow

Термін розгляду рекламації (претензії) становить до 7-ми робочих днів від дати реєстрації заявки. Після прийняття рішення по рекламаційному випадку, очікуйте на інформування від відділу по роботі з рекламаціями.

РОЗРАХУНОК СУМИ КОМПЕНСАЦІЇ Arrow

У випадку втрати ПОСИЛКИ сума компенсації відповідає оголошеній цінності відправлення.

У випадку втрати ЧАСТИНИ ПОСИЛКИ (однієї з кількох коробок) сума відшкодування розраховується пропорційно оголошеній вартості і загальній кількості коробок.

У випадку ПОШКОДЖЕННЯ ПОСИЛКИ сума відшкодування розраховується наступним чином:

а) випадку встановлення, що пошкодження НЕ ЗНАЧНІ і не впливають на працездатність виробу (подряпини, сколи, вм’ятини) сума відшкодування визначається в межах 10% - 20% оголошеної цінності товару

б) випадку встановлення, що пошкодження ЗНАЧНІ (сколи, вм’ятини), або товар потребує ремонту, сума відшкодування визначається в межах 30% - 40% оголошеної цінності товару, в залежності від ступеню пошкодження і вартості ремонту

в) випадку встановлення, що пошкодження ЗНАЧНІ, такі, що УНЕМОЖЛИВЛЮЮТЬ ПОДАЛЬШЕ ВИКОРИСТАННЯ, ремонт чи реалізацію з уцінкою, сума відшкодування дорівнює оголошеній цінності відправлення чи його частини

ВИПЛАТА КОМПЕНСАЦІЇ Arrow

Виплата відбувається від 4 до 7 робочих днів після позитивного рішення по рекламації (претензії).

Бланк претензії Arrow

Оформити бланк претензії можна за посиланням.

Оформити претензію (рекламацію)

jpg,png,doc,pdf до 3 Mb

>

Оплата онлайн