Послуга передбачає зміну адреси чи способу доставки посилки: область, населений пункт, будинок, квартира, спосіб доставки до адреси\до відділення\до поштомату.
Послуга доступна для відправника та отримувача.
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги визначається діючими тарифами компанії Meest ПОШТА, актуальними на день її замовлення.
Індивідуальні обмеження щодо переадресації можуть бути встановлені відправником-юридичним клієнтом в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Послуга передбачає пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні.
Стандартний термін перебування посилки у відділенні — 5 робочих днів, починаючи з наступного дня після її прибуття. Після завершення цього терміну клієнт має можливість продовжити термін зберігання на ще до 5 робочих днів, проте на платній основі.
Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу «До відділення». Тарифи за зберігання після продовження: – Посилки до 10 кг: 20 грн за кожен додатковий день. – Посилки від 10 до 30 кг: 30 грн за кожен додатковий день. – Посилки понад 30 кг та шини та диски: 40 грн за кожні 100 кг за день. – Палети: 100 грн за кожен додатковий день зберігання.
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
Перші 5 робочих днів зберігання — безкоштовні
Після продовження зберігання послуга стає платною (оплата нараховується за кожен додатковий день зберігання). Максимальний термін продовження - 5 робочих днів. Додаткові умови: Індивідуальний термін перебування посилки у відділенні та можливість його продовження можуть бути визначені договірними умовами між відправником та компанією Meest ПОШТА. Якщо Отримувач відмовився від вантажу або ж закінчився термін зберігання (10 робочих днів), то формується автоповернення товару і вартість платного зберігання скасовується. Відправник її не сплачує. Якщо Отримувач забирає відправлення, то вартість нараховується за кожен день зберігання враховуючи день отримання відправлення. Якщо замовлено Переадресацію до адреси чи в інше місто, то вартість послуги зберігання нараховується згідно прайсу включно до дня замовлення послуги.
Послуга передбачає фізичне підняття посилки кур’єром до дверей адреси отримувача.
Послуга автоматично діє і є безкоштовною для всіх посилок, якщо сумарна вага усіх місць не перевищує 30 кг.
Підйом посилок і вантажів із загальною вагою понад 30 кг здійснюється виключно за індивідуальною домовленістю клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставляти посилки лише до дверей під’їзду або зазначеної адреси доставки.
Обмеження 30 кг діє як для фізичної, так і об’ємної ваги посилки.
1) Відстань від місця паркування автомобіля кур’єра до будівлі адреси доставки не повинна перевищувати 50 метрів. У разі перевищення цієї відстані кур’єр залишає за собою не доставляти посилку до дверей під’їзду або зазначеної адреси, а видавати посилку біля автомобіля. 2) У випадках, коли ліфт не працює (наприклад, через відсутність електроенергії), кур’єр здійснює доставку посилок не вище 5-го поверху.
Послуга передбачає вибір клієнтом бажаної дати доставки, відмінної від розрахункової планової.
Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу доставки «До адреси».
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги: безкоштовно.
Обмеження максимального періоду перенесення дати доставки встановлює відправник в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Стандартна кількість спроб доставки «До адреси»: 2 (дві). Компанія залишає за собою право не виконувати додаткову (>2) спробу доставки і може повернути посилку відправнику.
Послуга передбачає повернення посилки відправнику.
Опція доступна для відправника та отримувача.
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги: безкоштовно.
Індивідуальний алгоритм відмови від посилки може бути визначений відправником в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Послуга передбачає можливість огляду товарів, які знаходяться у посилці.
Послуга надається отримувачам у відділеннях та при доставці до адреси.
Можливість надання послуги розпакування і огляду вмісту визначає виключно відправник у договірних умовах з компанією Meest ПОШТА, в т.ч. можлива повна заборона її надання з боку компанії Meest ПОШТА.
Вартість послуги: безкоштовно.
Послуга не передбачає можливості вмикання пристрою у електричну мережу.
Послуга не передбачає можливості примірки (взуття та одягу).
Послуга надається виключно в присутності працівника відділення чи кур’єра Meest ПОШТА.
Альтернативний одержувач – це послуга, яка дозволяє призначити додаткового отримувача посилки. Послуга актуальна для посилок, які прямують до відділень (не діє для адресної доставки та поштоматів)
Обмеження: діє для посилок цінністю до 15 тис грн
Послуга доступна для отримувача
Клієнт може призначити альтернативного одержувача за допомогою мобільного додатку Meest ПОШТА
Вартість послуги: безкоштовно
Як скористатись послугою «Алтернативний одержувач»:
Відкрий мобільний додаток «Meest ПОШТА» та знайди необхідну електронну накладну
В мобільному додатку Meest ПОШТА в розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»
В розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»
Вкажи номер телефону та ПІБ додаткового одержувача
Альтернативний одержувач зможе легко забрати посилку у відділенні та сплатити за неї, якщо це необхідно