Послуга передбачає зміну адреси чи способу доставки посилки: область, населений пункт, будинок, квартира, спосіб доставки до адреси\до відділення\до поштомату.
Послуга доступна для відправника та отримувача.
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги визначається діючими тарифами компанії Meest ПОШТА, актуальними на день її замовлення.
Індивідуальні обмеження щодо переадресації можуть бути встановлені відправником-юридичним клієнтом в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Послуга передбачає пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні.
Стандартним терміном перебування посилки у відділенні є 5 робочих днів з наступного дня після дня прибуття. Клієнт має можливість продовжити термін перебування на 5 календарних днів, але не довше, ніж граничний термін перебування посилки, який визначений договірними умовами відправника з компанією Meest ПОШТА.
Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу «До відділення».
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
Вартість послуги: безкоштовно.
Відправник може визначити індивідуальний термін перебування посилки у відділенні та можливість його пролонгації договірними умовами з компанією Meest ПОШТА.
Послуга передбачає фізичне підняття посилки кур’єром до дверей адреси отримувача.
Послуга автоматично діє і є безкоштовною для всіх посилок, якщо сумарна вага усіх місць не перевищує 30 кг.
Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг відбувається виключно згідно індивідуальних домовленостей клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.
Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг, якщо вага окремого місця перевищує 30 кг - не виконується. Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.
Обмеження 30 кг діє як для фізичної, так і об’ємної ваги посилки.
Відстань від місця паркування автомобіля кур’єра до будівлі адреси доставки повинна не перевищувати 50 м. В протилежному випадку кур’єр залишає за собою право не доставляти посилку до дверей під’їзду\адреси клієнта (видача посилки в такому випадку здійснюється біля автомобіля).
Послуга передбачає вибір клієнтом бажаної дати доставки, відмінної від розрахункової планової.
Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу доставки «До адреси».
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги: безкоштовно.
Обмеження максимального періоду перенесення дати доставки встановлює відправник в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Стандартна кількість спроб доставки «До адреси»: 2 (дві). Компанія залишає за собою право не виконувати додаткову (>2) спробу доставки і може повернути посилку відправнику.
Послуга передбачає повернення посилки відправнику.
Опція доступна для відправника та отримувача.
мобільного додатку Meest ПОШТА
на трекінговій сторінці Meest ПОШТА
через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)
Вартість послуги: безкоштовно.
Індивідуальний алгоритм відмови від посилки може бути визначений відправником в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.
Послуга передбачає можливість огляду товарів, які знаходяться у посилці.
Послуга надається отримувачам у відділеннях та при доставці до адреси.
Можливість надання послуги розпакування і огляду вмісту визначає виключно відправник у договірних умовах з компанією Meest ПОШТА, в т.ч. можлива повна заборона її надання з боку компанії Meest ПОШТА.
Вартість послуги: безкоштовно.
Послуга не передбачає можливості вмикання пристрою у електричну мережу.
Послуга не передбачає можливості примірки (взуття та одягу).
Послуга надається виключно в присутності працівника відділення чи кур’єра Meest ПОШТА.
Альтернативний одержувач – це послуга, яка дозволяє призначити додаткового отримувача посилки. Послуга актуальна для посилок, які прямують до відділень (не діє для адресної доставки та поштоматів)
Обмеження: діє для посилок цінністю до 15 тис грн
Послуга доступна для отримувача
Клієнт може призначити альтернативного одержувача за допомогою мобільного додатку Meest ПОШТА
Вартість послуги: безкоштовно
Як скористатись послугою «Алтернативний одержувач»:
Відкрий мобільний додаток «Meest ПОШТА» та знайди необхідну електронну накладну
В мобільному додатку Meest ПОШТА в розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»
В розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»
Вкажи номер телефону та ПІБ додаткового одержувача
Альтернативний одержувач зможе легко забрати посилку у відділенні та сплатити за неї, якщо це необхідно