Black Friday з Meest ПОШТА Взяти участь

Meest ПОШТА

Додаткові послуги

Виберіть додаткову послугу від компанії Meest ПОШТА

Переадресація посилки

Послуга передбачає зміну адреси чи способу доставки посилки: область, населений пункт, будинок, квартира, спосіб доставки до адреси\до відділення\до поштомату.

Послуга доступна для відправника та отримувача.

Клієнт може виконати зміну адреси доставки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги визначається діючими тарифами компанії Meest ПОШТА, актуальними на день її замовлення.

Індивідуальні обмеження щодо переадресації можуть бути встановлені відправником-юридичним клієнтом в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Продовження зберігання посилки

Послуга передбачає пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні.

Стандартним терміном перебування посилки у відділенні є 5 робочих днів з наступного дня після дня прибуття. Клієнт має можливість продовжити термін перебування на 5 календарних днів, але не довше, ніж граничний термін перебування посилки, який визначений договірними умовами відправника з компанією Meest ПОШТА.

Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу «До відділення».

Клієнт може виконати пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні за допомогою:

Вартість послуги: безкоштовно.

Відправник може визначити індивідуальний термін перебування посилки у відділенні та можливість його пролонгації договірними умовами з компанією Meest ПОШТА.

Підйом посилки на поверх

Послуга передбачає фізичне підняття посилки кур’єром до дверей адреси отримувача.

Послуга автоматично діє і є безкоштовною для всіх посилок, якщо сумарна вага усіх місць не перевищує 30 кг.

Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг відбувається виключно згідно індивідуальних домовленостей клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.

Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг, якщо вага окремого місця перевищує 30 кг - не виконується. Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.

Обмеження 30 кг діє як для фізичної, так і об’ємної ваги посилки.

Відстань від місця паркування автомобіля кур’єра до будівлі адреси доставки повинна не перевищувати 50 м. В протилежному випадку кур’єр залишає за собою право не доставляти посилку до дверей під’їзду\адреси клієнта (видача посилки в такому випадку здійснюється біля автомобіля).

Зміна дати доставки посилки

Послуга передбачає вибір клієнтом бажаної дати доставки, відмінної від розрахункової планової.

Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу доставки «До адреси».

Клієнт може виконати зміну дати доставки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги: безкоштовно.

Обмеження максимального періоду перенесення дати доставки встановлює відправник в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Стандартна кількість спроб доставки «До адреси»: 2 (дві). Компанія залишає за собою право не виконувати додаткову (>2) спробу доставки і може повернути посилку відправнику.

Повернення відправнику (відмова від посилки)

Послуга передбачає повернення посилки відправнику.

Опція доступна для відправника та отримувача.

Клієнт може виконати відмову від посилки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги: безкоштовно.

Індивідуальний алгоритм відмови від посилки може бути визначений відправником в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Розпакування та огляд вмісту посилки

Послуга передбачає можливість огляду товарів, які знаходяться у посилці.

Послуга надається отримувачам у відділеннях та при доставці до адреси.

Можливість надання послуги розпакування і огляду вмісту визначає виключно відправник у договірних умовах з компанією Meest ПОШТА, в т.ч. можлива повна заборона її надання з боку компанії Meest ПОШТА.

Вартість послуги: безкоштовно.

Послуга не передбачає можливості вмикання пристрою у електричну мережу.

Послуга не передбачає можливості примірки (взуття та одягу).

Послуга надається виключно в присутності працівника відділення чи кур’єра Meest ПОШТА.

Альтернативний одержувач

Альтернативний одержувач – це послуга, яка дозволяє призначити додаткового отримувача посилки. Послуга актуальна для посилок, які прямують до відділень (не діє для адресної доставки та поштоматів)

Обмеження: діє для посилок цінністю до 15 тис грн

Послуга доступна для отримувача

Клієнт може призначити альтернативного одержувача за допомогою мобільного додатку Meest ПОШТА

Вартість послуги: безкоштовно

Як скористатись послугою «Алтернативний одержувач»:

Відкрий мобільний додаток «Meest ПОШТА» та знайди необхідну електронну накладну

В мобільному додатку Meest ПОШТА в розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»

В розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»

Вкажи номер телефону та ПІБ додаткового одержувача

Альтернативний одержувач зможе легко забрати посилку у відділенні та сплатити за неї, якщо це необхідно

>

Оплата онлайн