Black friday з meest пошта! Взяти участь
ЗАПУСТИ КОЛЕСО ФОРТУНИ! Взяти участь
ВИГРАЙ САМОКАТ! Взяти участь

Meest ПОШТА

Додаткові послуги

Виберіть додаткову послугу від компанії Meest ПОШТА

Переадресація посилки

Послуга передбачає зміну адреси чи способу доставки посилки: область, населений пункт, будинок, квартира, спосіб доставки до адреси\до відділення\до поштомату.

Послуга доступна для відправника та отримувача.

Клієнт може виконати зміну адреси доставки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги визначається діючими тарифами компанії Meest ПОШТА, актуальними на день її замовлення.

Індивідуальні обмеження щодо переадресації можуть бути встановлені відправником-юридичним клієнтом в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Продовження зберігання посилки

Послуга передбачає пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні.

Стандартним терміном перебування посилки у відділенні є 5 робочих днів з наступного дня після дня прибуття. Клієнт має можливість продовжити термін перебування на 5 календарних днів, але не довше, ніж граничний термін перебування посилки, який визначений договірними умовами відправника з компанією Meest ПОШТА.

Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу «До відділення».

Клієнт може виконати пролонгацію терміну перебування посилки у відділенні за допомогою:

Вартість послуги: безкоштовно.

Відправник може визначити індивідуальний термін перебування посилки у відділенні та можливість його пролонгації договірними умовами з компанією Meest ПОШТА.

Підйом посилки на поверх

Послуга передбачає фізичне підняття посилки кур’єром до дверей адреси отримувача.

Послуга автоматично діє і є безкоштовною для всіх посилок, якщо сумарна вага усіх місць не перевищує 30 кг.

Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг відбувається виключно згідно індивідуальних домовленостей клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.

Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг, якщо вага окремого місця перевищує 30 кг - не виконується. Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду\адреси доставки.

Обмеження 30 кг діє як для фізичної, так і об’ємної ваги посилки.

Відстань від місця паркування автомобіля кур’єра до будівлі адреси доставки повинна не перевищувати 50 м. В протилежному випадку кур’єр залишає за собою право не доставляти посилку до дверей під’їзду\адреси клієнта (видача посилки в такому випадку здійснюється біля автомобіля).

Зміна дати доставки посилки

Послуга передбачає вибір клієнтом бажаної дати доставки, відмінної від розрахункової планової.

Опція доступна для відправника та отримувача, для посилок з типом сервісу доставки «До адреси».

Клієнт може виконати зміну дати доставки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги: безкоштовно.

Обмеження максимального періоду перенесення дати доставки встановлює відправник в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Стандартна кількість спроб доставки «До адреси»: 2 (дві). Компанія залишає за собою право не виконувати додаткову (>2) спробу доставки і може повернути посилку відправнику.

Повернення відправнику (відмова від посилки)

Послуга передбачає повернення посилки відправнику.

Опція доступна для відправника та отримувача.

Клієнт може виконати відмову від посилки за допомогою
C

через звернення у контакт центр (голосовий чи WEB канали)

Вартість послуги: безкоштовно.

Індивідуальний алгоритм відмови від посилки може бути визначений відправником в договірних умовах з компанією Meest ПОШТА.

Розпакування та огляд вмісту посилки

Послуга передбачає можливість огляду товарів, які знаходяться у посилці.

Послуга надається отримувачам у відділеннях та при доставці до адреси.

Можливість надання послуги розпакування і огляду вмісту визначає виключно відправник у договірних умовах з компанією Meest ПОШТА, в т.ч. можлива повна заборона її надання з боку компанії Meest ПОШТА.

Вартість послуги: безкоштовно.

Послуга не передбачає можливості вмикання пристрою у електричну мережу.

Послуга не передбачає можливості примірки (взуття та одягу).

Послуга надається виключно в присутності працівника відділення чи кур’єра Meest ПОШТА.

Альтернативний одержувач

Альтернативний одержувач – це послуга, яка дозволяє призначити додаткового отримувача посилки. Послуга актуальна для посилок, які прямують до відділень (не діє для адресної доставки та поштоматів)

Обмеження: діє для посилок цінністю до 15 тис грн

Послуга доступна для отримувача

Клієнт може призначити альтернативного одержувача за допомогою мобільного додатку Meest ПОШТА

Вартість послуги: безкоштовно

Як скористатись послугою «Алтернативний одержувач»:

Відкрий мобільний додаток «Meest ПОШТА» та знайди необхідну електронну накладну

В мобільному додатку Meest ПОШТА в розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»

В розділі «Керування посилкою» вибери опцію «Альтернативний одержувач»

Вкажи номер телефону та ПІБ додаткового одержувача

Альтернативний одержувач зможе легко забрати посилку у відділенні та сплатити за неї, якщо це необхідно

>

Оплата онлайн