ЗА КОРДОН ВІДПРАВЛЯЙ – ПОДАРУНКИ ВИГРАВАЙ! Взяти участь

Контакти Meest ПОШТА

geo image Адреса:

м. Львів, вул. Зелена, 147

Пн-пт: 9.00-20.00. Сб: 9.00-18.00

Залишити відгук

jpg,png,doc,pdf до 3 Mb

ВІДПРАВИТИ ПОСИЛКУ

Як відстежити посилку? Arrow

Введіть номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.

Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest ПОШТА. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:

Як знайти відділення/поштомат? Який графік роботи? Arrow

Для легкого пошуку перейдіть у розділ «Мапа відділень», впишіть потрібне місто й адресу та оберіть зручний для вас формат відділення: відділення до 2 кг, до 10 кг, до 30 кг, вантажні відділення або поштомати. 

Клацніть на значок найближчої до вас локації та ознайомтесь із детальною інформацією про дане відділення. 

Графік роботи відділень та поштоматів Meest ПОШТА: 

Із графіком фірмових відділень Meest ПОШТА можна ознайомитися тут:

Перейти

Із графіком роботи партнерських відділень та поштоматів можна ознайомитися за допомогою «Мапи відділень», при виборі конкретного зручного для вас відділення або поштомату. 

Мапа відділень

 

Як створити посилку в мобільному додатку? Arrow

Увійдіть в мобільний додаток — натисніть + “Створити” — оберіть посилку “по Україні” чи “за кордон” — вкажіть параметри посилки, адресу та данні відправника та одержувача — оберіть платника та додаткові послуги — оплатіть посилку онлайн (якщо обраний платник відправник) — у розділі “посилки” ви можете редагувати, поділитись чи скопіювати номер посилки — Ваша посилка готова до відправлення з відділення, поштомату та кур’єром.

Детальна інструкція

Як відправити посилку в Meest ПОШТА? Arrow

Ознайомитися з інструкцією відправлення посилки можна за посиланням нижче:Перейти

Як створити посилку в особистому кабінеті? Arrow

Увійдіть в особистий кабінет за допомогою Вашого номера телефону та пароля:

ПерейтиПерейдіть до секції “Створити посилку” — вкажіть параметри посилки, адресу та дані відправника та одержувача — оберіть платника та додаткові послуги — оплатіть посилку онлайн (якщо обраний платник відправник) — перейдіть у розділ “Мої посилки” для перевірки даних та друку стікера — Ваша посилка готова до відправлення з відділення, поштомату або кур’єром.

Як оплатити посилку? Arrow

Оплатити посилку, Ви можете як готівкою, так і онлайн. Будь ласка, ознайомтеся з більш детальною інформацією та інструкціями тут.

Тарифи Meest ПОШТА Arrow

Ознайомитись з актуальними тарифами ви можете за посиланням нижче:Перейти

Як розрахувати вартість та терміни доставки посилки? Arrow

Розрахувати вартість та орієнтовні терміни доставки можна онлайн за посиланням:

Створити посилку

Як викликати кур’єра в мобільному додатку? Arrow

1. При оформленні посилки в додатку оберіть спосіб відправки “Кур’єр”.

2. Натисніть “Далі” та вкажіть адресу для виклику кур’єра та бажану дату забору посилки.

3. Готово! Наш кур’єр зв’яжеться з вами по телефону в день відправлення посилки.

Детальна інструкція

Як відправити посилку з відділення? Arrow

Знайди найближче відділення можна за посиланням — запакуй — створи посилку онлайн, або на фірмовому відділенні — передай посилку оператору.

Як скористатися промокодами? Arrow

Переглянути основну інформацію щодо використання промокодів, Ви можете за посиланням:

ДЕТАЛЬНІШЕ

Перелік заборонених до пересилання предметів Arrow

Наступні перелічені товари заборонені до перевезення по Україні:

  • товари, що не захищені чи не запаковані відповідно до їх маси, форми, вмісту та тривалості доставки;

  • товари у пошкодженому пакуванні;

  • товари, що вимагають спеціального температурного режиму транспортування та зберігання;

  • виняткової та/або важко-оцінюваної вартості, такі як твори мистецтва, ювелірні вироби, дорогоцінне каміння або інші унікальні речі;

  • що вміщують товар, який швидко псується, ламкий товар або товар, що потребує специфічного захисту та поводження; • що містять живих тварин чи рештки тварин або людей;

  • доставка (перевезення) котрих є забороненою чинним законодавством України, включаючи зброю, або які потребують проходження специфічних офіційних або інших процедур, вживання захисних заходів чи затвердження;

  • що, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути доставлені тільки державним поштовим оператором

  • радіоактивні, легкозаймисті та такі, що відносяться до категорій ADR

Більше інформації за посиланням:

Детальніше

Як відправити посилку з поштомату? Arrow

Ознайомитися з інструкцією відправлення посилки через поштомат можна за посиланням нижче:

Детальніше

Як розраховуються суми компенсації Arrow

У випадку втрати посилки сума компенсації відповідає оголошеній цінності посилки.

У випадку втрати частини посилки (однієї з кількох коробок) сума відшкодування розраховується пропорційно оголошеній вартості і загальній кількості коробок.

У випадку пошкодження посилки сума відшкодування розраховується наступним чином:

  • Якщо пошкодження не значні і не впливають на працездатність виробу (подряпини, сколи, вм’ятини) сума відшкодування визначається в межах 10% - 20% оголошеної цінності товару.

  • Якщо пошкодження значні (сколи, вм’ятини), або товар потребує ремонту, сума відшкодування визначається в межах 30% - 40% оголошеної цінності товару, в залежності від ступеню пошкодження і вартості ремонту.

  • Якщо пошкодження значні, такі, що унеможливлюють подальше використання, ремонт чи реалізацію з уцінкою, сума відшкодування дорівнює оголошеній цінності відправлення чи його частини.

Формати посилок та їх максимальні параметри Arrow

З форматами посилок та їх максимальними параметрами можна ознайомитися за посиланням:

Детальніше

Чи можна запакувати вміст посилки на відділеннях Meest ПОШТИ? Arrow

Послуга “Пакування посилки” доступна на фірмових відділеннях Meest ПОШТИ. Зауважте, що на всіх інших партнерських відділеннях покупка пакування недоступна, але ви можете запакувати посилку вдома та принести її на будь яке найближче відділення. Також придбати пакування можна у нас на сайті за вигідними цінами.
Магазин пакування

Оформлення претензії (рекламації) Arrow

Оформити претензію (рекламацію), Ви можете тут.

Що таке оголошена вартість (цінність)? Arrow

Оголошена цінність — це оплачена сума за новий товар у відправленні. Для вживаних речей зазначається вартість, яку відправник оцінює самостійно.

Вказати оголошену вартість необхідно під час оформлення відправлення — оператору або самостійно при створенні ТТН.

Правильне зазначення оголошеної вартості є важливим, оскільки у разі втрати або пошкодження посилки компанія відшкодує саме цю суму. Також при міжнародній відправці митниця перевіряє відповідність оголошеної вартості реальній: якщо вони не збігаються, можуть виникнути додаткові митні збори або навіть повернення посилки відправнику.

Що робити, якщо посилка пошкоджена, втрачена або отримана із доступом до вкладення Arrow

У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, необхідно скласти акт з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо, зробити фото.

У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження упакування і нестачу вкладення, необхідно скласти акт з описом характеру пошкодження коробки, переліком наявного вмісту коробки, переліком товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), в акті необхідно вказати фактичну вагу відправлення при отриманні.

У всіх випадках, коли відправлення пошкоджене, втрачене або отримане із доступом до вкладення, з претензією можна звернутись:

  • за посиланням на сайті, в темі відгуку необхідно обрати «рекламація», в полі «повідомлення» викласти суть проблеми, вказати суму нанесених збитків. До звернення необхідно прикласти акт і фото за наявності;
  • оформити бланк претензії, скан- або фотокопію претензії необхідно направити на електронну адресу відділу рекламацій [email protected], до претензії необхідно прикласти акт і фото за наявності.
ЯК РОЗРАХУВАТИ ОБ'ЄМНУ ВАГУ ПОСИЛКИ? Arrow

Як розрахувати об'ємну вагу посилки?

Спочатку потрібно зробити ретельні заміри довжини, ширини та висоти посилки з точністю до одного сантиметра. В більшості країн використовується метрична система вимірювання, тому параметри посилки фіксуються у сантиметрах/метрах. Результат обчислення об'ємної ваги, згідно з ваговими одиницями системи, записується у кілограмах. У країнах, де застосовується імперська система вимірювання, значення будуть зазначені в дюймах і фунтах відповідно. 
 
Формула розрахунку об'ємної ваги (кг): (довжина (см) * ширина (см) * висота (см))/4000. 
 
Можна також використати наступну формулу об'ємної ваги (кг): (довжина (м) * ширина (м) * висота (м)) * 250. 
 
Приклади розрахунку об'ємної ваги 
Варіант 1. Припустимо, що ми маємо звичайну посилку з довжиною коробки в 30 см, шириною — 20 см та висотою — 15 см. 
 
Об'ємна вага (кг) = (30 см * 20 см * 15 см)/4000 = 9000 см3/4000 = 2,25 кг 
 
або  
 
Об'ємна вага (кг) = (0,3 м * 0,2 м * 0,15 м) * 250 = 0,009 м3 * 250 = 2,25 кг 
 
Варіант 2. Припустимо, що ми маємо габаритну посилку з такими параметрами: довжина — 1,65 м, ширина — 0,95 м, висота — 1,05 м. 
 
Об'ємна вага (кг) = (165 см * 95 см * 105 см)/4000 = 411,47 кг 
 
або 
 
Об'ємна вага (кг) = (1,65 м * 0,95 м * 1,05 м) * 250 = 411,47 кг 
 
При розрахунку необхідно округлити отримане значення до двох знаків після коми. 
 
Якщо фактична вага посилки менша за об'ємну, то для розрахунку вартості доставлення використовується саме остання. Це пов'язано з тим, що велика посилка займає більше місця в транспортному засобі, ніж невеличка посилка з ідентичною фактичною вагою. Наприклад, за пакунок, який важить 5 кг, але має об'ємну вагу 10 кг доведеться сплатити за тарифом, як за посилку, яка важить 10 кг.

Більше інформації про об'ємну вагу тут.

ОТРИМАТИ ПОСИЛКУ

Як відстежувати посилки в застосунку Meest ПОШТА? Arrow

Всі активні посилки користувача відображені в мобільному застосунку на головному екрані. Крім номера посилки, користувачу відображені: маршрут руху, відправник або отримувач, останній актуальний трекінговий статус, доступна опція оплати.

Крім останнього актуального статусу посилки на головному екрані, в деталях посилки відображений повний ланцюжок трекінгових подій: Дата/Час – Місто – Статус

Також, існує можливість відстежувати посилки, які зареєстровані на інші номери телефонів, ніж у користувача застосунку.

Перейти у додаток

Як отримати посилку в Meest ПОШТА? Arrow

Ознайомитися з інструкцією отримання посилки можна за посиланням нижче:Перейти

Чи отримує відправник сповіщення про отримання посилки? Arrow

Так, сповіщення отримує отримувач та відправник.

Як призначити альтернативного отримувача? Arrow

1. Відкрийте мобільний додаток Meest ПОШТА.

2. Знайдіть необхідну електронну накладну.

3. Натисніть на неї та виберіть опцію «Альтернативний одержувач».

4. Вкажіть номер телефону та ПІБ додаткового одержувача.

Все, альтернативний одержувач зможе забрати посилку у відділенні.

Додаткові послуги для отримання посилок Arrow

Виберіть найзручніший для Вас сервіс від компанії Meest ПОШТА для отримання посилок:Перейти

Де знайти номер накладної ТТН? Arrow

Номер ТТН можна знайти:

  • у мобільному застосунку одразу після відправки;

  • у повідомленні про відправлення або прибуття посилки.

Як отримати посилку без номеру накладної ТТН? Arrow

1. Отримувач може одержати відправлення пред’явивши працівнику документ, що посвідчує особу, зокрема:

1.1. Паспорт громадянина України (паперовий формат, ID картка);

1.2. Тимчасове посвідчення громадянина України;

1.3. Посвідку на тимчасове чи постійне проживання в Україні;

1.4. Посвідку біженця, видану державними органами України;

1.5. Посвідчення водія, видане державними органами України;

1.6. Закордонний паспорт громадянина України;

1.7. Посвідчення особи без громадянства;

1.8. Національний або закордонний паспорт іноземного громадянина (при можливості чіткої ідентифікації власника документу по фотографії).

2. Отримувач також може  одержати відправлення, якщо дотримані такі вимоги:

2.1. Працівнику відділення названо/пред'явлено код, отриманий через СМС/Viber повідомлення на номер, зазначений у декларації, при цьому сума оголошеної цінності в декларації становить до 15 000,00 грн та якщо при отриманні отримувач сплачує в повному обсязі суму зворотного платежу (COD) і плату за перевезення (за наявності такої).

У випадку отримання відправлення третіми особами необхідно пред’явити працівнику відділення:

1. Відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю (паспорт громадянина України, закордонний паспорт громадянина України);

2. Паспорт громадянина України / закордонний паспорт громадянина України, що підтверджує особу отримувача, вказану в декларації і власний документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, закордонний паспорт громадянина України).

Важлива інформація: відповідальність за внесення коректної інформації в електронну декларацію несе відправник (в т.ч. номер телефону, який є ідентифікатором особи-отримувача згідно цих правил).

Як оплатити посилку? Arrow

Ви можете сплатити доставку посилок кількома способами:

1. Оплати посилку можна за посиланням онлайн:Перейти

2. Платіжною карткою через мобільний додаток або бізнес-кабінет

3. Готівкою або карткою у фірмовому відділенні:

Оплата карткою здійснюється за посиланням, яке вам надійде в SMS під час отримання посилки.

Список відділень, де доступна оплата готівкою, можна переглянути за посиланням:

Перейти3. Готівкою кур'єру:
Оплата здійснюється під час адресної доставки.

4. Термінали самообслуговування:
Ви можете здійснити оплату через термінали EasyPay та City24.

Як змінити дату кур'єрської доставки посилки? Arrow

Опція зміни дати доставки доступна для посилок "До дверей" після поступлення посилки в систему (виконання відправки).

Підйом посилки на поверх Arrow

Для посилок вагою до 30 кг послуга діє і є безкоштовною. Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг відбувається виключно згідно індивідуальних домовленостей клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду/адреси доставки.

Чи можна оглянути вміст посилки перед отриманням? Arrow

Ви можете оглянути вміст посилки перед отриманням, якщо це не заборонено відправником, при цьому не передбачено можливості примірки (взуття та одягу).

Як відмовитись від посилки? Arrow

Відмовитись від посилки можете скористатись відповідним меню “Відмовитися від доставки” в:

Чи є плата за зберігання посилки? Arrow

Безкоштовний термін зберігання посилки 5 робочих днів, при цьому є можливість продовжити термін зберігання ще на 5 робочих днів на платній основі.
Вартість зберігання:

Продовження зберігання посилки Arrow

Для продовження терміну зберігання посилки на додаткових 5 днів можна скористатись відповідним меню “Продовження зберігання” в:

Вартість продовження зберігання:

ПОСИЛКИ ЗА КОРДОН

Як відправити посилку за кордон? Arrow
  • створити онлайн

Детальніше

  • з мобільного додатку Meest ПОШТА

Детальніше

  • з відділення Meest ПОШТА

Детальніше

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МІЖНАРОДНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ ЗА КОРДОН Arrow

Meest Пошта здійснює міжнародну доставку посилок у наступні країни: 

ПРИЙМАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПОШТОВИХ ВІДПРАВЛЕНЬ Arrow

З детальнішою інформацією щодо приймання міжнародних поштових відправлень ви можете ознайомитись за цим посиланням.

ВИМОГИ ЩОДО ПЕРЕСИЛАННЯ КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ Arrow

• Вивезення, тимчасове вивезення, у тому числі шляхом пересилання, культурних цінностей (картин, музичних інструментів, посуду та інших ужиткових предметів, виготовлених до 1950 року) за межі митної території України дозволяється за наявності свідоцтва на право вивезення.

• Видачу свідоцтв здійснює Державна служба контролю або уповноважений Державної служби контролю з певною територією обслуговування.

• У свідоцтві на право пересилання повинна бути вказана вартість, а також зазначено, що "Поданий предмет не є культурною цінністю і може бути пересланий у міжнародному поштовому відправленні".

• Свідоцтво дійсне упродовж 6 місяців від дати його видачі.

• Аудіо, відеопродукція може пересилатись тільки ліцензійна з голограмами та із свідоцтвом про здійснення аудіо, відеоконтролю.

• Якщо відправник пересилає багато речей одного найменування – книги, сувеніри, новий одяг або взуття у великій кількості – бажано, щоб він подав накладну, де були б вказані кількість предметів та їх вартість. Потрібно також вказувати, які книжки пересилаються – дитячі, художні, підручники, технічна література, історична література.

 ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

• Міжнародні поштові відправлення, під час переміщення через митний кордон України, пред’являються операторами для митного контролю.

• Митні органи мають право вилучати в установленому законодавством України порядку предмети, заборонені законом до пересилання у міжнародних поштових відправленнях або відправлені з порушенням митного законодавства України.

• Оператори не відповідають за ненадання чи неналежне надання послуг поштового зв’язку внаслідок прийняття митними органами рішень щодо поштових відправлень під час здійснення митного контролю.

ПОРЯДОК АДРЕСУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПОСИЛОК Arrow

У роздрукованому стікері міститься наступна інформація: CV000000001UA

 

Адреса відправника: Адреса одержувача:
Коваленко Олена
вул. Коновальця буд. 10 кв. 14
м. Львів
790044
Україна, Ukraine
Korol Roman
3141 Brook St. w
Toronto, Ontario
M9B 2X3
Canada, Канада
tel: (416) 896-42-53

 

• Адреса, за якою пересилаються міжнародні поштові відправлення: розміщується внизу праворуч у поздовжньому напрямку.

• Адреса відправника: розміщується вгорі ліворуч з лицьового боку поштового відправлення.

• Адреса повинна бути вичерпною і повністю виключати необхідність в уточненні даних під час пересилання поштового відправлення.

• В адресі не повинно бути скорочених найменувань чи будь-яких знаків, що не стосуються адреси.

ПОРЯДОК ДОСТАВКИ ТА ВРУЧЕННЯ ПОСИЛОК Arrow

• Доставка міжнародних посилок у Канаду здійснюється до центрального офісу в Канаді (Meest Canada Inc. за адресою: 97 Six Point Rd, Toronto) або ж до дверей отримувача. Доставка міжнародних посилок в США здійснюється до дверей отримувача.

• Терміни доставки можуть бути збільшені у разі передачі посилки на огляд митниці країни призначення.

• Терміни доставки на сайті вказані від моменту виїзду посилок з України і є орієнтовними. Терміни доставки можуть бути збільшеними через чинники, на які компанія Meest не має впливу (форс мажорні обставини, робота митних органів та ін)

• В більшості країн ЄС існує практика попереднього декларування посилок Отримувачем у країні призначення. Варто перевірити конкретні вимоги митниці країни призначення та дотримуватися вимог, щоб уникнути проблем під час отримання.
Зазвичай Отримувача повідомляють, якщо посилку потрібно декларувати або сплатити митні збори. Повідомлення може надійти поштою чи електронною поштою. Для отримання посилок в країнах ЄС, будь ласка, попередньо декларуйте їх. Попередньо задекларувати посилку можна на сайті національної пошти, використовуючи внутрішній номер посилки. Це дозволить швидше пройти митний контроль та уникнути затримок при отриманні.

Посилка може бути повернута відправнику і вартість такого повернення буде дорівнювати вартості відправки:

• У випадку, коли доставка посилки не була здійснена через надання відправником некоректних даних отримувача.

• У випадку, коли відправник подав запит на повернення посилки, котра вже була відправлена закордон.

• У випадку, коли отримувач відмовився від розмитнення посилки або протягом регламентованого терміну не отримав посилку.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СУПРОВОДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ Arrow
На кожну посилку заповнюється митна декларація CN23. У митній декларації CN23 необхідно вказати:

 у полі "ВІДПРАВНИК (From)" – найменування (прізвище, ім’я) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири, область, поштовий індекс, місто (село), країна, телефон) реального відправника;

 у полі "ОТРИМУВАЧ (To)" – найменування (прізвище, ім’я адресата (одержувача) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири; поштовий індекс, найменування населеного пункту, область, країна призначення, номер телефону) реального отримувача; ВАЖЛИВО! Адреса, за якою пересилається поштову посилку (Адреса одержувача зазначається мовою країни призначення).

 у полі "ОПИС РЕЧЕЙ" – докладний опис кожного предмета, що знаходиться у посилці (наприклад: чоловічі сорочки з бавовни, телевізор LG вживаний, телефон Samsung вживаний, косметика AVON, комп’ютер Asus відновлений, обої паперові, посуд кухонний, рушники для ванни, сумка жіноча, тощо) (його кількість (одиниця виміру що використовується). Узагальнювати предмети (запасні деталі, продукти харчування, одяг (вживаний одяг), комплектуючі, аксесуари, зразки, особисті речі, предмети домашнього користування, комп’ютерні запчастини, побутова техніка, електроніка, тощо) при запису в митній декларації ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

 у полі "ВАГА" – зазначте вагу брутто (кг) посилки з упаковкою при його зважуванні у момент подання;

 у полі "ВАРТІСТЬ" – зазначте кожну окрему позицію: вага та вартість, у валюті країни призначення;

 у полі "КАТЕГОРІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ" – зазначте категорію посилки (подарунок, документ, інше, тощо) шляхом поставлення відмітки;

 у полі "ДЛЯ ВІДПРАВНИКА" – кожна митна декларація підписується особою, що являється відправником даного МПВ. Наявність підпису відправника є обов’язкова. Не допускається наявність одного і того ж самого підпису від різних відправників. Поряд з підписом відправника ставиться дата заповнення митної декларації.

 Приклад декларації:

Meestposhta - Rosan declaration

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМАЦІЙ Arrow

У випадку, якщо Ваша посилка не відстежується на сайті Meest Пошта (https://meestposhta.com.ua/parcel-track) Ви можете звернутись на гарячу лінію компанії для отримання інформації (місцезнаходження посилки, причини її затримання на одному з етапів пересилання, тощо).

У разі відсутності актуальної інформації щодо місця знаходження посилки впродовж 3-х тижнів після відправлення з України, Вам рекомендується звернутись у відділ рекламацій СП "Росан", написавши листа на електронну адресу [email protected].

Відділ рекламацій опрацює Ваші звернення з питань:

• Втрата посилки ˗ заява про розшук посилки подається не раніше 22 днів та не пізніше 6-ти місяців від дати приймання до пересилання.

• Пошкодження чи нестача вкладення ˗ заява подається по факту отримання посилки з порушенням.

• Необґрунтоване повернення ˗ коли посилка повернулась без зазначеної причини повернення на упаковці (для цього використовуються клейкі ярлики, де вказано конкретну причину повернення), або ж заявник стверджує, що зазначена причина є безпідставною (наприклад, відправник вказав коректну адресу, а на ярлику вказано «некоректна адреса отримувача»).

 

До рекламації потрібно долучити:

• копію митної декларації CN23, котру Ви отримали на відділенні при відправці посилки;

• копію чека про сплату послуг за пересилання (згідно з п.107 постанови № 270 про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку).

 

У залежності від причини до рекламації додатково додається:

• фото упаковки посилки із чітким зображенням ярлика, на якому зазначено причину повернення;

• фото пошкодженої упаковки та вкладення; 

• фото усіх присутніх на посилці етикеток/декларацій/лейб;

• повний поіменний опис вкладення, перелік відсутнього вкладення;

• акт про виявлені порушення, складений під час отримання посилки;

• за наявності, фото нерозкритої посилки на вазі.

УВАГА!!!

У випадку відсутності фактів доручення посилки з порушеннями, скарги не розглядаються. У випадку неналежного упакування посилки відправником, що призвело до пошкодження вкладення під час транспортування, відправнику може бути відмовлено у відшкодуванні.

У випадку виявлення в міжнародній посилці забороненого до пересилання вкладення – посилку може бути повернуто (частково повернуто) Відправнику і в такому випадку послуга надсилання міжнародного відправлення вважається ненаданою. Вартість такого повернення посилки/часткового повернення посилки по Україні оплачує Відправник за тарифами Meest Пошта.

Рекламації розглядаються і вирішуються у термін 10 робочих днів, окрім тих, які потребують додаткової перевірки у зв’язку з необхідністю залучення поштових операторів країн-партнерів. У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу рекламація може розглядатися протягом 2 місяців від дня подання початкової рекламації чи протягом 30 днів від цієї дати, якщо рекламація була передана з використанням електронного засобу. За зверненням на розшук міжнародного поштового відправлення початкову відповідь надають упродовж 30 днів, кінцеву – протягом 2 місяців. Терміни розгляду рекламацій регламентуються законодавством України та Актами Всесвітнього поштового союзу.

Правила отримання Arrow

З правилами отримання міжнародних посилок у країнах Європи можна ознайомитись за посиланням.

ЯКІ ТИПИ ТОВАРІВ ДОЗВОЛЕНІ ДО ПЕРЕСИЛАННЯ, А ЯКІ ЗАБОРОНЕНІ? Arrow

З актуальним переліком заборонених вкладень можна ознайомитись за посиланням.

Вимоги до пакування міжнародних поштових посилок Arrow

Переглянути основну інформацію щодо пакування міжнародних поштових посилок, Ви можете за посиланням.

БІЗНЕС КЛІЄНТАМ

Як стати бізнес клієнтом? Arrow

Зареєструйтесь в особистому кабінеті - перейдіть в “налаштування” - підпишіть договір онлайн з ЕЦП - після цього вам буде призначено персонального менеджера.

Робота з особистим кабінетом, важливі функції Arrow

В Особистому кабінеті Ви можете самостійно контролювати доставку 24/7 online.

Також, користуючись "Особистим кабінетом" Ви зможете:

  • створювати і відстежувати посилку;

  • здійснювати виклик кур'єра;

  • проводити автоматичний обмін даними з системою Meest;

  • створювати адресну книгу та легко управляти базою даних своїх клієнтів;

  • друкувати ТТН;

  • прив'язувати бізнес-процес (замовлення) та ТТН;

  • синхронізувати списки відділень та способів доставки (відділення, поштомат, адреса);

  • контактувати з представниками компанії в режимі online.

Як отримати супровід персонального менеджера? Arrow

Підпишіть договір з Meest ПОШТА в бізнес кабінеті, наш менеджер з вами зв’яжеться та надасть найкращу пропозицію по індивідуальним тарифам доставки.

Детальніше

Як підключитися до API для автоматизації процесів доставки? Arrow

1. Увійдійть в бізнес кабінет

2. Перейдіть у розділ “Налаштування” - “АРІ інтеграції”

3. Натисніть “Створити АРІ-інтеграцію”

Використовуйте необхідну АРІ документацію за посиланням:

Перейти

Як отримати кешбек за відправлені посилки? Arrow

Отримати кешбек за відправлення посилки з післяплатою - 10 грн. та без післяплати - 5 грн. Подати заявку на підключення полуги можна за посиланням.

Детальніше

Оформлення масових посилок Arrow

Оформлення масових посилок можливе після підключення до АРІ або через підключення методів доставки у вашій CRM.

Як підключити безкоштовну доставку для мого бізнесу? Arrow

Після підписання договору потрібно звернутись до персонального менеджера для підключення послуги. Заповніть анкету за посиланням та з вами зв’яжеться наш менеджер.

Під “безкоштовною доставкою” мається на увазі доставка вартістю 65 грн, що включає:

  • Доставку будь-якого відправлення до 5 кг
  • Страхування на чек до 5 900 грн
  • Індивідуальні умови кур’єрського забору від 10 посилок на день
  • Доставка на адресу клієнта з доплатою всього +35 грн
  • Персонального менеджера
  • Індивідуальну технічну та консультативну підтримку

Детальніше

Як відстежувати посилку не заходячи в особистий кабінет Meest ПОШТА? Arrow

Відстежувати статус посилки можна підключившись до АРІ Meest Пошта за посиланням або через підключення даного методу доставки у вашій CRM.

Які умови оплати за повернений товар? Arrow

З програмою для бізнесу “Заробляй більше” відправники, які підписали договір з Meest ПОШТА мають особливі умови, за яких мають можливість:

  • не плати за доставку невикуплених товарів в дві сторони;

  • отримувати кешбек за кожну відправлену посилку.

Детальніше

Як встановити поштомат Meest ПОШТА? Arrow

Ознайомитися з інформацією встановлення поштомату Meest ПОШТА, можна за посиланням:

Детальніше

Як відкрити відділення Meest ПОШТА? Arrow

Ознайомитися з інформацією відкриття відділення Meest ПОШТА, можна за посиланням:

Детальніше

ІНШІ ПИТАННЯ

Контакти Meest ПОШТА Arrow

Дізнатися за графік роботи або зателефонувати можна за посиланням:

Детальніше

Де можна ознайомитись з переліком вакансій Meest ПОШТА? Arrow

З переліком вакансій Meest ПОШТА, ви можете ознайомитись за посиланням:

Детальніше

Які можливості нашого мобільного додатку? Arrow

За допомогою додатку Meest ПОШТА, Ви можете:

  • Відслідковувати рух посилки

  • Виконувати переадресацію посилки (в межах одного населеного пункту, або в межах країни)

  • Змінювати бажану дату доставки та планувати дату

  • Створювати декларації

  • Оплачувати посилки

  • Отримувати посилку у поштоматі

  • Викликати кур’єра

Завантажити додаток можна тут:

>

Оплата онлайн