Введіть номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.
Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest ПОШТА. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:
м. Львів, вул. Зелена, 147
Введіть номер Вашої посилки на сторінці трекінгу і Ви дізнаєтесь, де в даний момент перебуває посилка.
Також Ви можете відстежити та керувати посилкою за допомогою додатку Meest ПОШТА. Додаток можна завантажити за наступними посиланнями:
Для легкого пошуку перейдіть у розділ «Мапа відділень», впишіть потрібне місто й адресу та оберіть зручний для вас формат відділення: відділення до 2 кг, до 10 кг, до 30 кг, вантажні відділення або поштомати.
Клацніть на значок найближчої до вас локації та ознайомтесь із детальною інформацією про дане відділення.
Графік роботи відділень та поштоматів Meest ПОШТА:
Із графіком фірмових відділень Meest ПОШТА можна ознайомитися тут:
Перейти
Із графіком роботи партнерських відділень та поштоматів можна ознайомитися за допомогою «Мапи відділень», при виборі конкретного зручного для вас відділення або поштомату.
Увійдіть в мобільний додаток — натисніть + “Створити” — оберіть посилку “по Україні” чи “за кордон” — вкажіть параметри посилки, адресу та данні відправника та одержувача — оберіть платника та додаткові послуги — оплатіть посилку онлайн (якщо обраний платник відправник) — у розділі “посилки” ви можете редагувати, поділитись чи скопіювати номер посилки — Ваша посилка готова до відправлення з відділення, поштомату та кур’єром.
Ознайомитися з інструкцією відправлення посилки можна за посиланням нижче:Перейти
Увійдіть в особистий кабінет за допомогою Вашого номера телефону та пароля:
ПерейтиПерейдіть до секції “Створити посилку” — вкажіть параметри посилки, адресу та дані відправника та одержувача — оберіть платника та додаткові послуги — оплатіть посилку онлайн (якщо обраний платник відправник) — перейдіть у розділ “Мої посилки” для перевірки даних та друку стікера — Ваша посилка готова до відправлення з відділення, поштомату або кур’єром.
Оплатити посилку, Ви можете як готівкою, так і онлайн. Будь ласка, ознайомтеся з більш детальною інформацією та інструкціями тут.
Ознайомитись з актуальними тарифами ви можете за посиланням нижче:Перейти
Розрахувати вартість та орієнтовні терміни доставки можна онлайн за посиланням:
1. При оформленні посилки в додатку оберіть спосіб відправки “Кур’єр”.
2. Натисніть “Далі” та вкажіть адресу для виклику кур’єра та бажану дату забору посилки.
3. Готово! Наш кур’єр зв’яжеться з вами по телефону в день відправлення посилки.
Знайди найближче відділення можна за посиланням — запакуй — створи посилку онлайн, або на фірмовому відділенні — передай посилку оператору.
Переглянути основну інформацію щодо використання промокодів, Ви можете за посиланням:
товари, що не захищені чи не запаковані відповідно до їх маси, форми, вмісту та тривалості доставки;
товари у пошкодженому пакуванні;
товари, що вимагають спеціального температурного режиму транспортування та зберігання;
виняткової та/або важко-оцінюваної вартості, такі як твори мистецтва, ювелірні вироби, дорогоцінне каміння або інші унікальні речі;
що вміщують товар, який швидко псується, ламкий товар або товар, що потребує специфічного захисту та поводження; • що містять живих тварин чи рештки тварин або людей;
доставка (перевезення) котрих є забороненою чинним законодавством України, включаючи зброю, або які потребують проходження специфічних офіційних або інших процедур, вживання захисних заходів чи затвердження;
що, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути доставлені тільки державним поштовим оператором
радіоактивні, легкозаймисті та такі, що відносяться до категорій ADR
Більше інформації за посиланням:
Ознайомитися з інструкцією відправлення посилки через поштомат можна за посиланням нижче:
У випадку втрати посилки сума компенсації відповідає оголошеній цінності посилки.
У випадку втрати частини посилки (однієї з кількох коробок) сума відшкодування розраховується пропорційно оголошеній вартості і загальній кількості коробок.
У випадку пошкодження посилки сума відшкодування розраховується наступним чином:
Якщо пошкодження не значні і не впливають на працездатність виробу (подряпини, сколи, вм’ятини) сума відшкодування визначається в межах 10% - 20% оголошеної цінності товару.
Якщо пошкодження значні (сколи, вм’ятини), або товар потребує ремонту, сума відшкодування визначається в межах 30% - 40% оголошеної цінності товару, в залежності від ступеню пошкодження і вартості ремонту.
Якщо пошкодження значні, такі, що унеможливлюють подальше використання, ремонт чи реалізацію з уцінкою, сума відшкодування дорівнює оголошеній цінності відправлення чи його частини.
З форматами посилок та їх максимальними параметрами можна ознайомитися за посиланням:
Послуга “Пакування посилки” доступна на фірмових відділеннях Meest ПОШТИ. Зауважте, що на всіх інших партнерських відділеннях покупка пакування недоступна, але ви можете запакувати посилку вдома та принести її на будь яке найближче відділення. Також придбати пакування можна у нас на сайті за вигідними цінами.
Магазин пакування
Оформити претензію (рекламацію), Ви можете тут.
Вказати оголошену вартість необхідно під час оформлення відправлення — оператору або самостійно при створенні ТТН.
Правильне зазначення оголошеної вартості є важливим, оскільки у разі втрати або пошкодження посилки компанія відшкодує саме цю суму. Також при міжнародній відправці митниця перевіряє відповідність оголошеної вартості реальній: якщо вони не збігаються, можуть виникнути додаткові митні збори або навіть повернення посилки відправнику.
У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження, необхідно скласти акт з вказанням найменування товару, характеру пошкодження товару, характеру пошкодження упакування, наявності додаткового внутрішнього упакування, наявності маркування тощо, зробити фото.
У випадку, якщо при отриманні посилки виявлено пошкодження упакування і нестачу вкладення, необхідно скласти акт з описом характеру пошкодження коробки, переліком наявного вмісту коробки, переліком товару, якого не вистачає, з вказанням документу, згідно якого проводилась звірка (накладна, опис вкладення тощо), в акті необхідно вказати фактичну вагу відправлення при отриманні.
У всіх випадках, коли відправлення пошкоджене, втрачене або отримане із доступом до вкладення, з претензією можна звернутись:
Спочатку потрібно зробити ретельні заміри довжини, ширини та висоти посилки з точністю до одного сантиметра. В більшості країн використовується метрична система вимірювання, тому параметри посилки фіксуються у сантиметрах/метрах. Результат обчислення об'ємної ваги, згідно з ваговими одиницями системи, записується у кілограмах. У країнах, де застосовується імперська система вимірювання, значення будуть зазначені в дюймах і фунтах відповідно.
Формула розрахунку об'ємної ваги (кг): (довжина (см) * ширина (см) * висота (см))/4000.
Можна також використати наступну формулу об'ємної ваги (кг): (довжина (м) * ширина (м) * висота (м)) * 250.
Приклади розрахунку об'ємної ваги
Варіант 1. Припустимо, що ми маємо звичайну посилку з довжиною коробки в 30 см, шириною — 20 см та висотою — 15 см.
Об'ємна вага (кг) = (30 см * 20 см * 15 см)/4000 = 9000 см3/4000 = 2,25 кг
або
Об'ємна вага (кг) = (0,3 м * 0,2 м * 0,15 м) * 250 = 0,009 м3 * 250 = 2,25 кг
Варіант 2. Припустимо, що ми маємо габаритну посилку з такими параметрами: довжина — 1,65 м, ширина — 0,95 м, висота — 1,05 м.
Об'ємна вага (кг) = (165 см * 95 см * 105 см)/4000 = 411,47 кг
або
Об'ємна вага (кг) = (1,65 м * 0,95 м * 1,05 м) * 250 = 411,47 кг
При розрахунку необхідно округлити отримане значення до двох знаків після коми.
Якщо фактична вага посилки менша за об'ємну, то для розрахунку вартості доставлення використовується саме остання. Це пов'язано з тим, що велика посилка займає більше місця в транспортному засобі, ніж невеличка посилка з ідентичною фактичною вагою. Наприклад, за пакунок, який важить 5 кг, але має об'ємну вагу 10 кг доведеться сплатити за тарифом, як за посилку, яка важить 10 кг.
Більше інформації про об'ємну вагу тут.
Всі активні посилки користувача відображені в мобільному застосунку на головному екрані. Крім номера посилки, користувачу відображені: маршрут руху, відправник або отримувач, останній актуальний трекінговий статус, доступна опція оплати.
Крім останнього актуального статусу посилки на головному екрані, в деталях посилки відображений повний ланцюжок трекінгових подій: Дата/Час – Місто – Статус
Також, існує можливість відстежувати посилки, які зареєстровані на інші номери телефонів, ніж у користувача застосунку.
Ознайомитися з інструкцією отримання посилки можна за посиланням нижче:Перейти
Так, сповіщення отримує отримувач та відправник.
Дізнатись про статус посилки ви можете:
1. Відкрийте мобільний додаток Meest ПОШТА.
2. Знайдіть необхідну електронну накладну.
3. Натисніть на неї та виберіть опцію «Альтернативний одержувач».
4. Вкажіть номер телефону та ПІБ додаткового одержувача.
Все, альтернативний одержувач зможе забрати посилку у відділенні.
Виберіть найзручніший для Вас сервіс від компанії Meest ПОШТА для отримання посилок:Перейти
Номер ТТН можна знайти:
у мобільному застосунку одразу після відправки;
у повідомленні про відправлення або прибуття посилки.
1.1. Паспорт громадянина України (паперовий формат, ID картка);
1.2. Тимчасове посвідчення громадянина України;
1.3. Посвідку на тимчасове чи постійне проживання в Україні;
1.4. Посвідку біженця, видану державними органами України;
1.5. Посвідчення водія, видане державними органами України;
1.6. Закордонний паспорт громадянина України;
1.7. Посвідчення особи без громадянства;
1.8. Національний або закордонний паспорт іноземного громадянина (при можливості чіткої ідентифікації власника документу по фотографії).
2.1. Працівнику відділення названо/пред'явлено код, отриманий через СМС/Viber повідомлення на номер, зазначений у декларації, при цьому сума оголошеної цінності в декларації становить до 15 000,00 грн та якщо при отриманні отримувач сплачує в повному обсязі суму зворотного платежу (COD) і плату за перевезення (за наявності такої).
1. Відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю (паспорт громадянина України, закордонний паспорт громадянина України);
2. Паспорт громадянина України / закордонний паспорт громадянина України, що підтверджує особу отримувача, вказану в декларації і власний документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, закордонний паспорт громадянина України).
Важлива інформація: відповідальність за внесення коректної інформації в електронну декларацію несе відправник (в т.ч. номер телефону, який є ідентифікатором особи-отримувача згідно цих правил).
Ви можете сплатити доставку посилок кількома способами:
1. Оплати посилку можна за посиланням онлайн:Перейти
2. Платіжною карткою через мобільний додаток або бізнес-кабінет
3. Готівкою або карткою у фірмовому відділенні:
Оплата карткою здійснюється за посиланням, яке вам надійде в SMS під час отримання посилки.
Список відділень, де доступна оплата готівкою, можна переглянути за посиланням:
Перейти3. Готівкою кур'єру:
Оплата здійснюється під час адресної доставки.
4. Термінали самообслуговування:
Ви можете здійснити оплату через термінали EasyPay та City24.
Опція зміни дати доставки доступна для посилок "До дверей" після поступлення посилки в систему (виконання відправки).
Для посилок вагою до 30 кг послуга діє і є безкоштовною. Підйом посилок і вантажів на поверх сумарною вагою понад 30 кг відбувається виключно згідно індивідуальних домовленостей клієнта з кур’єром (за умови, що вага кожного окремого місця не перевищує 30 кг). Кур’єр залишає за собою право доставити посилки виключно до дверей під’їзду/адреси доставки.
Ви можете оглянути вміст посилки перед отриманням, якщо це не заборонено відправником, при цьому не передбачено можливості примірки (взуття та одягу).
Відмовитись від посилки можете скористатись відповідним меню “Відмовитися від доставки” в:
Безкоштовний термін зберігання посилки 5 робочих днів, при цьому є можливість продовжити термін зберігання ще на 5 робочих днів на платній основі.
Вартість зберігання:
Для продовження терміну зберігання посилки на додаткових 5 днів можна скористатись відповідним меню “Продовження зберігання” в:
Вартість продовження зберігання:
З детальнішою інформацією щодо приймання міжнародних поштових відправлень ви можете ознайомитись за цим посиланням.
• Вивезення, тимчасове вивезення, у тому числі шляхом пересилання, культурних цінностей (картин, музичних інструментів, посуду та інших ужиткових предметів, виготовлених до 1950 року) за межі митної території України дозволяється за наявності свідоцтва на право вивезення.
• Видачу свідоцтв здійснює Державна служба контролю або уповноважений Державної служби контролю з певною територією обслуговування.
• У свідоцтві на право пересилання повинна бути вказана вартість, а також зазначено, що "Поданий предмет не є культурною цінністю і може бути пересланий у міжнародному поштовому відправленні".
• Свідоцтво дійсне упродовж 6 місяців від дати його видачі.
• Аудіо, відеопродукція може пересилатись тільки ліцензійна з голограмами та із свідоцтвом про здійснення аудіо, відеоконтролю.
• Якщо відправник пересилає багато речей одного найменування – книги, сувеніри, новий одяг або взуття у великій кількості – бажано, щоб він подав накладну, де були б вказані кількість предметів та їх вартість. Потрібно також вказувати, які книжки пересилаються – дитячі, художні, підручники, технічна література, історична література.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!
• Міжнародні поштові відправлення, під час переміщення через митний кордон України, пред’являються операторами для митного контролю.
• Митні органи мають право вилучати в установленому законодавством України порядку предмети, заборонені законом до пересилання у міжнародних поштових відправленнях або відправлені з порушенням митного законодавства України.
• Оператори не відповідають за ненадання чи неналежне надання послуг поштового зв’язку внаслідок прийняття митними органами рішень щодо поштових відправлень під час здійснення митного контролю.
У роздрукованому стікері міститься наступна інформація: CV000000001UA
Адреса відправника: | Адреса одержувача: |
Коваленко Олена вул. Коновальця буд. 10 кв. 14 м. Львів 790044 Україна, Ukraine |
Korol Roman 3141 Brook St. w Toronto, Ontario M9B 2X3 Canada, Канада tel: (416) 896-42-53 |
• Адреса, за якою пересилаються міжнародні поштові відправлення: розміщується внизу праворуч у поздовжньому напрямку.
• Адреса відправника: розміщується вгорі ліворуч з лицьового боку поштового відправлення.
• Адреса повинна бути вичерпною і повністю виключати необхідність в уточненні даних під час пересилання поштового відправлення.
• В адресі не повинно бути скорочених найменувань чи будь-яких знаків, що не стосуються адреси.
• Доставка міжнародних посилок у Канаду здійснюється до центрального офісу в Канаді (Meest Canada Inc. за адресою: 97 Six Point Rd, Toronto) або ж до дверей отримувача. Доставка міжнародних посилок в США здійснюється до дверей отримувача.
• Терміни доставки можуть бути збільшені у разі передачі посилки на огляд митниці країни призначення.
• Терміни доставки на сайті вказані від моменту виїзду посилок з України і є орієнтовними. Терміни доставки можуть бути збільшеними через чинники, на які компанія Meest не має впливу (форс мажорні обставини, робота митних органів та ін)
• В більшості країн ЄС існує практика попереднього декларування посилок Отримувачем у країні призначення. Варто перевірити конкретні вимоги митниці країни призначення та дотримуватися вимог, щоб уникнути проблем під час отримання.
Зазвичай Отримувача повідомляють, якщо посилку потрібно декларувати або сплатити митні збори. Повідомлення може надійти поштою чи електронною поштою. Для отримання посилок в країнах ЄС, будь ласка, попередньо декларуйте їх. Попередньо задекларувати посилку можна на сайті національної пошти, використовуючи внутрішній номер посилки. Це дозволить швидше пройти митний контроль та уникнути затримок при отриманні.
• У випадку, коли доставка посилки не була здійснена через надання відправником некоректних даних отримувача.
• У випадку, коли відправник подав запит на повернення посилки, котра вже була відправлена закордон.
• У випадку, коли отримувач відмовився від розмитнення посилки або протягом регламентованого терміну не отримав посилку.
• у полі "ВІДПРАВНИК (From)" – найменування (прізвище, ім’я) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири, область, поштовий індекс, місто (село), країна, телефон) реального відправника;
• у полі "ОТРИМУВАЧ (To)" – найменування (прізвище, ім’я адресата (одержувача) і повна адреса (вулиця, номер будинку, номер квартири; поштовий індекс, найменування населеного пункту, область, країна призначення, номер телефону) реального отримувача; ВАЖЛИВО! Адреса, за якою пересилається поштову посилку (Адреса одержувача зазначається мовою країни призначення).
• у полі "ОПИС РЕЧЕЙ" – докладний опис кожного предмета, що знаходиться у посилці (наприклад: чоловічі сорочки з бавовни, телевізор LG вживаний, телефон Samsung вживаний, косметика AVON, комп’ютер Asus відновлений, обої паперові, посуд кухонний, рушники для ванни, сумка жіноча, тощо) (його кількість (одиниця виміру що використовується). Узагальнювати предмети (запасні деталі, продукти харчування, одяг (вживаний одяг), комплектуючі, аксесуари, зразки, особисті речі, предмети домашнього користування, комп’ютерні запчастини, побутова техніка, електроніка, тощо) при запису в митній декларації ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
• у полі "ВАГА" – зазначте вагу брутто (кг) посилки з упаковкою при його зважуванні у момент подання;
• у полі "ВАРТІСТЬ" – зазначте кожну окрему позицію: вага та вартість, у валюті країни призначення;
• у полі "КАТЕГОРІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ" – зазначте категорію посилки (подарунок, документ, інше, тощо) шляхом поставлення відмітки;
• у полі "ДЛЯ ВІДПРАВНИКА" – кожна митна декларація підписується особою, що являється відправником даного МПВ. Наявність підпису відправника є обов’язкова. Не допускається наявність одного і того ж самого підпису від різних відправників. Поряд з підписом відправника ставиться дата заповнення митної декларації.
Приклад декларації:
У випадку, якщо Ваша посилка не відстежується на сайті Meest Пошта (https://meestposhta.com.ua/parcel-track) Ви можете звернутись на гарячу лінію компанії для отримання інформації (місцезнаходження посилки, причини її затримання на одному з етапів пересилання, тощо).
У разі відсутності актуальної інформації щодо місця знаходження посилки впродовж 3-х тижнів після відправлення з України, Вам рекомендується звернутись у відділ рекламацій СП "Росан", написавши листа на електронну адресу [email protected].
• Втрата посилки ˗ заява про розшук посилки подається не раніше 22 днів та не пізніше 6-ти місяців від дати приймання до пересилання.
• Пошкодження чи нестача вкладення ˗ заява подається по факту отримання посилки з порушенням.
• Необґрунтоване повернення ˗ коли посилка повернулась без зазначеної причини повернення на упаковці (для цього використовуються клейкі ярлики, де вказано конкретну причину повернення), або ж заявник стверджує, що зазначена причина є безпідставною (наприклад, відправник вказав коректну адресу, а на ярлику вказано «некоректна адреса отримувача»).
• копію митної декларації CN23, котру Ви отримали на відділенні при відправці посилки;
• копію чека про сплату послуг за пересилання (згідно з п.107 постанови № 270 про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку).
• фото упаковки посилки із чітким зображенням ярлика, на якому зазначено причину повернення;
• фото пошкодженої упаковки та вкладення;
• фото усіх присутніх на посилці етикеток/декларацій/лейб;
• повний поіменний опис вкладення, перелік відсутнього вкладення;
• акт про виявлені порушення, складений під час отримання посилки;
• за наявності, фото нерозкритої посилки на вазі.
УВАГА!!!
У випадку відсутності фактів доручення посилки з порушеннями, скарги не розглядаються. У випадку неналежного упакування посилки відправником, що призвело до пошкодження вкладення під час транспортування, відправнику може бути відмовлено у відшкодуванні.
У випадку виявлення в міжнародній посилці забороненого до пересилання вкладення – посилку може бути повернуто (частково повернуто) Відправнику і в такому випадку послуга надсилання міжнародного відправлення вважається ненаданою. Вартість такого повернення посилки/часткового повернення посилки по Україні оплачує Відправник за тарифами Meest Пошта.
Рекламації розглядаються і вирішуються у термін 10 робочих днів, окрім тих, які потребують додаткової перевірки у зв’язку з необхідністю залучення поштових операторів країн-партнерів. У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу рекламація може розглядатися протягом 2 місяців від дня подання початкової рекламації чи протягом 30 днів від цієї дати, якщо рекламація була передана з використанням електронного засобу. За зверненням на розшук міжнародного поштового відправлення початкову відповідь надають упродовж 30 днів, кінцеву – протягом 2 місяців. Терміни розгляду рекламацій регламентуються законодавством України та Актами Всесвітнього поштового союзу.
З правилами отримання міжнародних посилок у країнах Європи можна ознайомитись за посиланням.
З актуальним переліком заборонених вкладень можна ознайомитись за посиланням.
Переглянути основну інформацію щодо пакування міжнародних поштових посилок, Ви можете за посиланням.
Зареєструйтесь в особистому кабінеті - перейдіть в “налаштування” - підпишіть договір онлайн з ЕЦП - після цього вам буде призначено персонального менеджера.
В Особистому кабінеті Ви можете самостійно контролювати доставку 24/7 online.
Також, користуючись "Особистим кабінетом" Ви зможете:
створювати і відстежувати посилку;
здійснювати виклик кур'єра;
проводити автоматичний обмін даними з системою Meest;
створювати адресну книгу та легко управляти базою даних своїх клієнтів;
друкувати ТТН;
прив'язувати бізнес-процес (замовлення) та ТТН;
синхронізувати списки відділень та способів доставки (відділення, поштомат, адреса);
контактувати з представниками компанії в режимі online.
Підпишіть договір з Meest ПОШТА в бізнес кабінеті, наш менеджер з вами зв’яжеться та надасть найкращу пропозицію по індивідуальним тарифам доставки.
1. Увійдійть в бізнес кабінет
2. Перейдіть у розділ “Налаштування” - “АРІ інтеграції”
3. Натисніть “Створити АРІ-інтеграцію”
Використовуйте необхідну АРІ документацію за посиланням:
Отримати кешбек за відправлення посилки з післяплатою - 10 грн. та без післяплати - 5 грн. Подати заявку на підключення полуги можна за посиланням.
Оформлення масових посилок можливе після підключення до АРІ або через підключення методів доставки у вашій CRM.
Після підписання договору потрібно звернутись до персонального менеджера для підключення послуги. Заповніть анкету за посиланням та з вами зв’яжеться наш менеджер.
Під “безкоштовною доставкою” мається на увазі доставка вартістю 65 грн, що включає:
Відстежувати статус посилки можна підключившись до АРІ Meest Пошта за посиланням або через підключення даного методу доставки у вашій CRM.
З програмою для бізнесу “Заробляй більше” відправники, які підписали договір з Meest ПОШТА мають особливі умови, за яких мають можливість:
Ознайомитися з інформацією встановлення поштомату Meest ПОШТА, можна за посиланням:
Дізнатися за графік роботи або зателефонувати можна за посиланням:
З переліком вакансій Meest ПОШТА, ви можете ознайомитись за посиланням:
За допомогою додатку Meest ПОШТА, Ви можете:
Завантажити додаток можна тут: