Друзі, у зв’язку з масованою хакерською атакою на мобільний оператор Київстар тимчасово не доступні послуги мобільного зв’язку та інтернету.
Але не хвилюйтеся, ми завжди допоможемо отримати ваші цінні посилочки, навіть за таких обставин! 💪
🌐 Щоб отримати свою посилку у відділенні без доступу до мобільної мережі потрібно:
1. Оплатити очікувану посилку за допомогою додатку Meest ПОШТА, на сайті або ж в терміналах самообслуговування (оплата через sms-посилання може бути недоступною)
2. Прийти на власне або партнерське відділення Meest ПОШТА.
3. Пройти верифікацію на відділенні за допомогою додатку, під’єднавшись до мережі Wi-Fi на відділенні, або ж, пред’явивши документ, що засвідчує особу.
4. Після підтверження даних отримати свою посилку.
Надіємось на ваше розуміння. Ми дбаємо про вас і прикладаємо всі зусилля для покращення ситуації 🤝💙
Детальніше про ситуацію у дописі Київстар: