Розіграш 5-ти загадкових LOVE-БОКСІВ

Доставляй любов з Meest ПОШТА

Детальніше

Повернення товару з Meest ПОШТА
в інтернет-магазин Next

зробити повернення
Якщо товар не підійшов чи не виправдав твоїх очікувань, не переживай — його можна легко повернути. Оформлення повернення дуже просте, а посилку ти можеш здати в одному з наших пунктів, які є в магазинах, АЗС та супермаркетах. Тож ти завжди зможеш повернути товар, коли будеш по дорозі. Не потрібно їхати на пошту — ми завжди поруч, щоб зробити процес максимально зручним для тебе!

3 прості кроки для повернення в інтернет-магазин Next

1

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ ПОВЕРНЕННЯ НА САЙТІ

  • Введіть номер свого замовлення/посилки та телефонний номер, на який здійснювали замовлення.

  • Оберіть товар, який хочете повернути та вкажіть причину повернення. Вкажіть номер картки або IBAN, на який мають надійти повернені кошти.

  • Вкажіть розмір посилки, яку повертаєте. Оберіть Meest ПОШТА, як оператора через якого бажаєте зробити відправлення.

  • Оплатіть послугу онлайн та отримайте номер відправлення.

ВІДНЕСІТЬ ПОСИЛКУ НА НАЙБЛИЖЧЕ ВІДДІЛЕННЯ

  • Не забудьте вказати номер відправлення, який ви отримали після його оформлення онлайн на сайті та здійсніть повернення.

Знайти номер відправлення можна у надісланому вам SMS/email-повідомленні.

2

ОЧІКУЙТЕ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

  • Гроші надійдуть вам на рахунок після того, як товар повернеться до інтернет магазину та його перевірять на достовірність вказаних вами даних.

3

питання та відповіді

що відбувається після повернення?

Перевірка посилки. Після отримання вашого повернення магазин перевіряє товар на відповідність і стан товару. Після успішної перевірки ви отримаєте електронний лист на адресу, вказану у замовленні. Така перевірка триває орієнтовно 7 днів. Товари, які Ви повертаєте, повинні мати належний товарний вигляд та збережені цінники та бирки.
Повернення коштів. Магазин повертає кошти до 14 днів.

що таке iban?

IBAN — це міжнародний номер банківського рахунку, який складається з коду країни (UA) та 29 символів. Ви можете дізнатися свій IBAN у своєму банку або за допомогою онлайн-сервісів. Зокрема можете подивитись на сайті: https://thedigital.gov.ua/iban.
Важливо: Це має бути номер гривневого рахунку повнолітньої фізичної особи (на рахунок юридичної особи та ФОП виконати повернення коштів можливість відсутня).

Як повернути товари з різних замовлень?

Повернення з різних замовлень необхідно відправляти окремими посилками.

Як відбуватиметься повернення коштів, якщо за товар було сплачено митний збір?

При поверненні замовлення вартістю понад 150 євро, за яке було сплачено митний збір - митний збір не підлягає поверненню. Після сплати мита сума переказується Державній митній службі України.

Meest ПОШТА не впливає на терміни перевірки посилки партнером Next та строки повернення коштів.